"Zatím je [v Malajsii] povoleno využívání DRS během závodu pouze na rovince podél boxů. V Sepangu je ale předchozí rovinka vzadu delší. Je také, že by poskytovala větší šance na předjetí. Čekáme tedy finální rozhodnutí FIA, abychom věděli, zda budeme používat DRS na obou rovinkách. Správné rozhodnutí učiní závod zajímavější pro piloty a diváky," uvádí Massa.
"Osobně si nejsem jistý, jestli by povolení DRS na obou rovinkách bylo nejlepší volbou, protože by to podle mě učinilo z předjíždění velmi jednoduchou záležitost. Musíte to správně vyvážit mezi zvýšením šancí na předjetí a příliš mnoha předjížděcími manévry."
Felipe Massa s otevřeným zadním křídlem (aktivovaným DRS)
"V Sepangu následuje jedna dlouhá rovinka za druhou, když jste tedy rychlejší než vůz před vámi, můžete se rozhodnout nepředjíždět na první rovince, ale dostat se co nejblíže a a jednoduše předjet na druhé rovince," dodává brazilský pilot.