Romain Grosjean v Kanadě získal druhé místo a ukázal skvělou jízdu a konzistenci v horkých podmínkách, které vozu E20 vyhovují. Tým však již dříve upozornil, že si je vědom nutnosti kvalifikovat se výše a tím pádem lépe využít jejich rychlost v samotných závodech.
Krokem vpřed má být porozumění a práce s pneumatikami už při výkonu na jedno kolo a nezaměřování se na jejich opotřebení při dlouhých vzdálenostech.
Je E20 konkurenceschopný pouze při vyšších teplotách? "Nejsem si jist, že to auto je tak citlivé," odpověděl Autosportu Boullier. "Víme, že tyto pneumatiky se pohybují v úzkém rozmezí, a když máte konzervativní auto, potřebujete teplo, aby pneumatiky fungovaly," uvedl šéf Lotusu.
Dodal, že však mají několik nápadu, jak dále postupovat. "Nechci říct, že budeme bojovat o pole position, ale rozhodně budeme schopni se lépe kvalifikovat," řekl.
Podle něj byl Montreal další vzpruhou co se morálky v Enstone týče a to obzvlášť po zklamání v Monaku, kde se od nich čekal boj o vítězství a kde nakonec získali dva body.
"Monako bylo výjimkou. Romain měl v trénincích i kvalifikaci dobrou rychlost, ale nehoda na startu ho stála závod. Je dobré, že v Kanadě ukázal, že se i nadále posouváme vpřed," komentoval to Boullier.
Pneumatiky Pirelli - letošní klíč mezi úspěchem a neúspěchem (foto: Lotus F1 Team)