DISKUZE K ČLÁNKU Massa proti využívání nastavitelných křídel na více místech okruhu

Felipe Massa je proti zavedení další zóny v Sepangu pro využívání DRS systému. Bojí se snad, že by byl častěji předjížděn?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa proti využívání nastavitelných křídel na více místech okruhu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 06.04.2011 22:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000200 (Hlasoval 1 člověk) 06.04.2011 12:59
Celá tahle kravina jako je zadní křídlo (tím… »
» uzivatel000674 (Hlasoval 1 člověk) 06.04.2011 13:06
Tak Mazza je labilni jezdec...ten placa porad… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Razzor

    XXX
    nvm nvm ale myslim že jedna rovinka stačí to už by fakt o vysledku rozhodoval pouze rychlost monopostu 09

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Tak taky není nikde řečeno, že jezdec musí předjíždět už na první rovince že. Klidně se může rozhodnout předjet až na té druhé, ikdyž bude DRS povolen na obou...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oudy

    XXX
    "Bojí se snad, že by byl častěji předjížděn?" Správně!!!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000674

    uzivatel000674

    XXX
    Tak Mazza je labilni jezdec...ten placa porad nesmysl za nesmyslem..asi jako Krystofik..je skoda, ze kazi i toto forum

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000200

    uzivatel000200

    XXX
    Celá tahle kravina jako je zadní křídlo (tím myslím, pohyblivé) by se měla zrušit. Jsem pro KERS, ten ať si klidně zůstane, ale tohle je zhovadilost, stejně jako pohyblivé přední křídlo. Podle mě je jen otázka času, kdy se to přestane používat

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • viking

    XXX
    me se vubec ta myslenka nastavitelneho kridla nelibi... ja bych povolil tak silny motory, aby se daleko vic useku nedalo projizdet pod plnym plynem a oni by uz rozdily mezi piloty vylezly na povrch... takhle je to vic o krouzeni idealni stopou se zmacknutym plynem, to se toho moc vymejslet neda...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zvire

      XXX
      výkon je docela v pořádku jen by to chtělo se zbavit elektroniky co hlídá jeho průběh, dupnout na plyn umí každej blb když to pohlídá elektronika.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Nevím jestli to bude s tím vracením tak jednoduché. Použití se bude umožňovat podle rozestupu někde před první rovinkou.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Jeho úvaha je celkem rozumná. Rychlejší na první rovince předjede pomalejšího a nestačí si vytvořit náskok aby mu to v cílové pomalejší nevrátil. A pak se zase za ním bude vozit celý okruh. Může to předjetí sice nechat na cílovou, ale aby se pak na té předhcozí schválně nepouštěli před sebe. 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 55FS

    XXX
    Keď tú hlúposť vozia so sebou,nech ju aj používajú čo najviac.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McJiří

    McJiří

    XXX
    U Massy je to celkem pochopitelné, protože tím se mu značně zkomplikuje jeho role u Ferrari, tj. zavazet těm, kteří by mohli být soupeřem Alonsovi.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      jj, taky bych to tak viděl. ale ta jeho teorie vůbec neuvažuje o tom, že na první rovince někdo předjede, ten druhý se udrží do sekundy za ním a předjede ho zpátky na druhé rovince. je to sice jenom teorie, ale mohlo by to být dost napínavé.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McJiří

        McJiří

        XXX
        To není vůbec z jeho hlavy. To mu někdo napsal a on se to musel naučit zpaměti a říct to novinářům. Pokud je někdo závodník, tak uvítá každou legální příležitost k předjetí a nebude vymýšlet důvody, proč to znemožnit.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lojzko

          XXX
          Úplne s Vami súhlasím. Felipemu ide o to zavadzať na trati. Proti druhej rovinke určenej na predbiehanie v Sepangu je preto, lebo on ako protizbraň na predbiehanie používal KERS už v Austrálii a ten v druhej zóne predbiehania v Sepangu už použiť nedá, lebo sa mu nestihne dobiť. On miesto toho aby závodil tak rozmýšľa ako zavadzať, lebo na nasledujúcej rovinke by mohol teoreticky použiť DRS on a predbehnutie oplatiť súperovi, ktorý ho predtým predbehol. FIA ide o predbiehanie, čo je korením závodu, preto by mala na svojom stanovisku zotrvať a nedopustiť podobné chytráctva tímovej réžie, nech je to ktorýkoľvek tím !
          11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Gregorius

          XXX
          To nemá ze své hlavy, to musel někde slyšet! 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama