Prohlášení týmů po Velké ceně Španělska

Petr Hlawiczka, 9. května 2010, 16:30 Google+

Jak jezdci prožívali dnešní Velkou cenu Španělska, kterou po startu z prvního místa vyhrál Mark Webber, a jaké si z ní odvážejí dojmy? Dozvíte se z následujících prohlášení, která pro média zveřejnily jednotlivé týmy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Webber, Mark

Webber, Mark | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Mark Webber, 1.
Fantastický pocit, jsem maximálně spokojený, vše šlo výborně. Mám za sebou vzrušující víkend, nádherný závod. Rozhodujícím okamžikem bylo udržet v první zatáčce vedení, pak jsem se dostal už do rytmu a jen jsem si hlídal pneumatiky. Následovala rychlá a bezproblémová zastávka v boxech a Lewis byl poměrně daleko, takže jsem musel jen kontrolovat odstup a vůz dovézt do cíle. Když se Lewis dostal do provozu, přidal jsem a náskok navýšil.

Víme, že máme velice konkurenceschopné auto a spolu s Ferrari a McLarenem patří Red Bull k aktuální špičce, také je zde několik opravdu rychlých pilotů. Šampionát je dlouhý a musíme si počkat, jak se nám bude dařit na jiných okruzích, vozy jsou dnes extrémně citlivé nejen na změny v nastavení, ale i na charakteristiku různých tratí. Uvidíme, jak se nám povede, ale vždy je potřeba mít rychlý vůz, který vám bude sedět.

Sebastian Vettel, 3.
Hodně věcí se dnes pokazilo. Start byl v pořádku, neměl jsem šanci se dostat před Marka a nevyplatilo by se to riskovat. Kolem něj bylo celkem kluzko, nechtěl jsem to brát vnějškem. Nebyl jsem dost rychlý. Potýkal jsem se s vyvážením. Mark dnes jel svou vlastní ligu.

Nevím, jak se mám cítit, třetí místo není špatné, ale myslím, že jsme měli docela špatný závod. Šance mít štěstí je padesát na padesát. Mark měl závod bez jakýchkoli problémů, pro mě to byl přesný opak.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 2.
Jsem teď neobyčejně šťastný. Získat v poslední části dvě pozice, neočekávané pozice, je úžasné a máte pak fantastický pocit. Celkově to byl pro nás nic moc víkend, ale výsledek je skvělý. Čtvrté místo v kvalifikaci a druhé v závodě, to je pro tým výborné.

Něco jsme se tenhle víkend naučili. Někdy budeme třetí, někdy pátí a někdy snad první. Dokud budeme odvádět maximum, můžeme být spokojení.

Felipe Massa, 6.
Byl to těžký závod. Dobře jsem odstartoval, ale pak jsem se zasekl za ostatními auty a nebyl vůbec schopný jen v plynulém tempu. I dnes byl hlavním problém nedostatek přilnavosti, hlavně ve třetím sektoru. Vždycky, když se zdálo, že Buttona dotáhnu, v určitých částech trati mi ujel.
Musíme zapracovat na zlepšení výkonu, o tom žádná. Přestože jsme dovezli slušnou porci bodů, nemohu být s víkendem spokojený.

Poškození předního křídla nebylo tak velké, ovladatelnost to moc nezhoršilo. Kdybych si zajel do boxů nechat vyměnit nos monopostu, ztratil bych nejméně tři místa, takže rozhodnutí zůstat na trati bylo správné. Teď míříme do Monaka, je to můj druhý domácí závod, bydlím totiž pár set metrů od trati. Budeme tam mít jiné pneumatiky a já doufám, že na tom budeme lépe, nebo aspoň já.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Náš dnešní cíl bylo vytěžit z vozu maximum a v tom jsme byli úspěšní.
Fernando odjel úžasný závod, poradil si s autem a pneumatikami nejlépe, jak mohl. Felipe dobře odstartoval a neustále bojoval s Buttonem a Schumacherem. Závod byl pro něj těžký, musíme zjistit, jak jeho vůz přimět, aby lépe  pracoval s pneumatikami.

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 4.
Byl to celkem zábavný závod od samého začátku, přestože jsme věděli, že nemáme šanci bojovat o umístění na pódiu, půjde-li všechno normálně. I tak pro mě bylo vzrušující udržovat pozici, kterou jsem získal. Samozřejmě ale nejsem šťastný, že jsme dnes mohli jen bránit. Jediné, co jsme mohli dělat, bylo doufat v problémy ostatních, to není zrovna ideální. Svedl jsem zajímavý souboj s Jensonem, mohl jsem se jen snažit nedat mu příležitost k předjetí. Doufáme, že charakter trati v Monaku bude našemu autu víc vyhovovat.

Nico Rosberg, 13.

Závod mi dnes moc nevyšel, je samozřejmě frustrující dokončit poprvé za sezónu závod mimo bodované umístění. Máme na voze dobrá vylepšení, která by měla zlepšit náš výkon, ale tady to pro mě nezapracovalo. V kvalifikaci jsem udělal vše, co jsem uměl, ale start z osmého místa není to, co jsme tu chtěli. Na startu došlo k situaci s Robertem, kde jsem se snažil dostat do mezery a on mě neviděl, takže jsem byl vytlačen mimo. Pak jsme měli problém při mé první zastávce, to mě stálo další místa. Byl to víkend plný zklamání, musíme zjistit, proč jsme byli mimo své obvyklé tempo.

Ross Brawn
Michael jezdil celý víkend extrémně dobře, pokračoval ve zlepšování se od začátku sezóny a dosáhl svého zatím nejlepšího výsledku v našem týmu. Nico na tom byl o dost hůř, musíme se podívat, proč se o víkendu tak trápil.

Sice jsme se posunuli dopředu ve vývoji, ukazuje se však, že naši konkurenti se také zlepšují a náš posun nebyl dostatečný. Máme před sebou spoustu těžké práce, ale stále jsem si jistý, že máme schopnosti a zdroje na stáhnutí náskoku. Bude to ovšem těžké.

 

McLAREN

Jenson Button, 5.
V prvních kolech závodu mi přestal fungovat výstup z palubní desky. Tým mi přes rádio říkal, ať udělám něco na volantu, ale neviděl jsem, jestli to dělám správně. Otáčkoměr taky nesvítil, většinu času jsem byl s řazením dost blízko, ale hodně jsem zaměstnával omezovač, což se stává, když se dostanete za někoho a řadíte na různých místech.

Další problém nastal při zastávce v boxech. Měli jsme problém s unášením spojky, takže kluci nemohli nasadit kolo, pak jsem je při odjezdu ještě protočil. Když jsem se vrátil na trať, nevěděl jsem, kde je Michael. Objevil se v první zatáčce a kdybych to neubrzdil, asi bychom se srazili. Každý ví, že předjíždění je tu těžké a Michael se staral o to, abych se před něj nedostal. To bylo frustrující, protože auto dnes bylo rychlé.

Když ale nedokážete předjet, nezáleží na tom. Snažil jsem se tak moc, že jsem si docela zničil pneumatiky, probrzdil jsem přední a zadní sedřel při akceleraci. Páté místo nebylo to, co jsme chtěli, zasloužili jsme si lepší výsledek.

Lewis Hamilton, 14.
Bylo to zklamání. Závod se pro mě vyvíjel dobře, opravdu jsem se bavil. Zvlášť příjemné bylo dostat se mezi oba Red Bully. Tým odvedl neuvěřitelnou práci. Bylo to pro mě skvělé přijet sem po takovém pokrok; bylo by to perfektní v šampionátu konstruktérů a také pilotů, tyhle věci se ale stávají. Nevím, čím to bylo. Je to smůla, když vám zase praskne pneumatika, ale myslím, že přijdeme na to, čím to bylo. Zbývá ještě spousta závodů.

Byl jsem už na cestě do cíle. Na těchto pneumatikách jsem měl odjeto kolem 40 kol, držet se Marka tedy bylo nemožné, takže jsem chtěl udržet rychlost a dojet na dané pozici do cíle. Byl jsem rychlý, ale to, co se stalo dvě kola před koncem, mě srazilo na kolena. Tohle je ale motosport, musíte zvednout hlavu a těšit se na další závod.

Martin Whitmarsh
Pro Lewise to byl jeden z jeho typických dní. Jezdil brilantně - disciplinovaně se vzrušující bojovnou vkonností. Zajel navíc nejrychlejší kolo závodu, téměř o půl vteřiny rychleji než druhé nejrychlejší kolo, na své cestě za zcela zasloučeným druhým místem, ze kterého ale musel odstoupit, když byl již téměř na dohled cíle.

Je to těžké před důkladným průzkumem říci, čím to bylo, ale vypadá to, že nějaký úlomek z ráfku způsobil defekt pneumatiky. Na trati se dnes odehrála spousta věcí. My jsme během závodu pneumatiky monitorovali, byly v dobrém stavu.

Jenson odjel také velmi dobrý závod, trochu ale doplatil na selhání světel našeho semaforu, což mu znemožnilo vystartovat od mechaniků dle normální procedury. Kvůli toho protočil kola a Michael se tak dostal před něj. Poté už jej nebyl schopen předjet, přesto že měl jasný potenciál jezdit rychleji než Micheal, kdyby měl před sebou prázdnou trať.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 7.
Velmi dobrý závod pro tým, opět jsme díky dobré rychlosti ukázali, že patříme na špici středu pole a můžeme bojovat o bodovaná umístění. Skvěle se mi povedl start, když jsem se posunul z 11. Místa na 8. a celou dobu jsem jezdil kousek za Massovým Ferrari. Musel jsem na to docela tlačit, protože přibližně 40 kol jsem měl těsně v patách Roberta [Kubicu] a tak nebyl čas na odpočinek.

Konečné sedmé místo je skvělým úspěchem pro tým. Je to slušný příděl, udržujeme si formu. Už se nemůžu dočkat Monaka, jednoho z mých nejoblíbenějších okruhů.

Vitantonio Liuzzi, 15.
Byl to těžký závod, protože jsem startoval zezadu. Start byl docela dobrý, ale trápili jsme se s nedotáčivostí a pak zase najednou s přetáčivostí během prvního stintu na měkčí sadě pneumatik. Ztratil jsem trochu času při výjezdu z boxů, vyvážení na tvrdší sadě se však zlepšovalo. V té době jsme se ale potýkali s provozem, protože nás míjely rychlejší vozy. Jakmile projely, podařilo se nám ujet pár čistých kol, kdy jsme mohli ukázat slušnou rychlost, v tomto ohledu máme tedy důvod ke spokojenosti.

Žel body nám dnes byly příliš vzdáleny, protože jsme na počátku ztratili spoustu času – to je ale závodění. Musíme si sednout a porozumět tomu, co se za celý víkend přihodilo, protože pro nás byl v mnoha ohledech obtížný. Už se těším na Monako, kde pojedeme za pár dní.

 

RENAULT

Robert Kubica, 8.
Neměl jsem dobré první kolo a to ovlivnilo celý zbytek závodu. Dobře jsem odstartoval a v první zatáčce bojoval s Massou, auto však bohužel uklouzlo stranou, když jsem přidával plyn. Ve třetí zatáčce jsem měl kontakt s Kobajašim, poškodil si při něm přední křídlo a stálo mě to pár míst. Kvůli poškození jsem bojoval s velkou nedotáčivostí, pole však bylo tak těsné, že jsme neměli čas přední křídlo vyměnit při zastávce v boxech, aniž bychom tím ztratili pozice. Po pit stopu jsem útočil na Sutila a auto bylo docela dobré, i přes to poškození. Každý ale ví, jak těžké je tu předjíždění, neměl jsem šanci se před něj dostat. Naše tempo o víkendu bylo jinak dobré, to nás mile překvapilo.

Vitalij Petrov, 11.

Jsem rád, že jsem za sucha dokončil závod, i když je škoda, že ne na bodech. Po startu jsem se rozhodl, že budu radši opatrný, první zatáčka byla plná aut. Nezískal jsem žádnou pozici, ale věděl jsem, že se musím vyhnout kolizím a  vyvarovat se poškození auta. Zbytek závodu byl docela jednoznačný. Tým odvedl dobrou práci, vůz byl vyvážený a svedl jsem pěknou bitvu s Kobajašim.

Eric Boullier, šéf týmu
Dnes to bylo těžké odpoledne a v závodě se ukázalo, že letos je klíčové dobře se kvalifikovat a zvládnout start. Pokud tohle nedokážete, je těžké získat body. Robert předvedl další silný výkon, přestože se nešťastně dotkl Kobajašiho vozu v prvním kole. Nebýt toho, pravděpodobně bychom získali několik pozic. Jsem rád, že Vitalij dokončil svůj první závod na suchu, získal pár cenných zkušeností. Ukázal dobré tempo, to je pro budoucnost slibné. Umístil se jako nelepší nováček, míří ale mnohem výš.

 

WILLIAMS

Rubens Barrichello, 9.
Po sobotním zklamání je to dobrý výsledek. Skvěle jsme odstartovali, předjel jsem pět aut a naše tempo bylo dostačující, abychom se drželi Renaultů a Force Indií.Musíme to prozkoumat, ale myslím, že jsme v posledních pěti kolech měli počínající problémy s pneumatikami. Nebýt jich, mohli jsme dokončit blíž vozům přede mnou.

Nico Hülkenberg, 16.

Docela dobře jsem odstartoval. Zatím nechápu proč, ale měl jsem pocit, jako bych byl v zatáčkách prvního kola vždycky ve špatný čas na špatném místě. Po první zastávce jsem se dostal mimo trať a zničil auto, stálo mě to dost přítlaku. Od té chvíle to byl pro mě těžký závod.

 

TORO ROSSO

Jaime Alguersuari, 10.
Jsem šťastný, protože se mi podařilo dojet na bodech. Na druhou stranu mne trochu mrzí, že nebyl závod bezchybný, protože jsem mohl získat i o trochu lepší výsledek. Zdržel jsem se v boxech kvůli vzpříčené matici kola a pak ještě jsem dostal penalizaci za kontakt s Chandhokem. Start byl dobrý, vozy o kolo zpět se předjížděla hůře, nespěchají s uvolněním cesty a jsou opravdu pomalí. V Monaku bych chtěl znovu bodovat, ale bude to pro mne zcela nová zkušenost, uvidíme, moc se těším.
 
Sebastien Buemi, nedokončil
Start byl OK, později jsem se pokoušel předjet de la Rosu, byli jsme blízko a náhle mi zavřel dveře a poškodil přední spoiler, musel jsem do boxů. Následně byla moje rychlost dobrá, ale musel jsem si odpykat penelizaci průjezdu boxy za kontakt se Sauberem, nevím ale proč. Nakonec mne zastavily potíže s hydraulikou. V Monaku snad budu mít více štěstí.
 
Franz Tost, šéf týmu
Jsem rád za dnešní výsledek, ačkoliv zpočátku to vypadalo ještě lépe. Jamie ukázal, že do F1 patří, když se probojoval po startu až na deváté místo. Bohužel ho pak zbrzdily potíže, ale později patřil k nejrychlejším pilotům na dráze a bod si zasloužil. U Sebastiena se nám problémy také nevyhnuly, potíže s hydraulikou budeme řešit a jsem přesvědčen, že ho také čeká brzy dobrý výsledek.

 

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 12.
Dobře jsem odstartoval, ale ve třetí zatáčce mě trefil Robert (Kubica). Myslím, že jsem mu nechal dost místa, ale on řekl, že byl nedotáčivý. Každopádně od té doby to šlo z kopce. Z kačírku jsem se vyhrabal na patnácté místo.

Jsem přesvědčený, že s vývojem, jakého jsme dosáhli, bychom dosáhli na body - nebýt tohoto incidentu. Později jsem zůstal viset za Vitalijem (Petrovem) ve druhém Renaultu. Na okruhu Circuit de Catalunya není lehké předjíždět. Hodně jsem se snažil, ale nepovedlo se. Aspoň jsem letos poprvé dokončil závod.

Pedro de la Rosa, nedokončil
Zklamání je umírněný výraz, vše šlo dobře až do první zatáčky, kdy mi někdo vrazil do levé zadní pneumatiky. Je to samozřejmě závodní kolize, ale potkala mne v ten nejméně vhodný okamžik. Vůz pracoval výborně, byl jsem dychtivý po dobrém výsledku, měl jsem tu fanoušky, co říci víc? Chtěl jsem dojet závod, ale podvozek byl v zadu poškozený, zkoušeli jsme to řešit s boxy za jízdy, ale poškození bylo příliš vážné a nedalo se pokračovat.

Peter Sauber
Když se ohlédnu za víkendem, byl pozitivní. Vylepšili jsme výkon auta a Kamuj se díky tomu dostal až do poslední části kvalifikace. A konečně dokončil závod, který byl bohužel poznamenán v prvním kole, když ho nabourali zezadu. To samé platí pro Pedra, také jeho soupeř trefil zezadu a zničil mu nejen pneumatiku, ale také podlahu. Kvůli tomu musel odstoupit.

 

LOTUS

Jarno Trulli, 17.
Jsem rád, že jsme dokončili s pohodlným náskokem před Virginem, i když dnes auto bylo těžko řiditelné. Opravdu nevím proč, ale nejelo stejně jako v pátek. Navzdory tomu jsme dosáhli našeho cíle, ukázali dobré závodní tempo a získali slušné umístění.

Heikki Kovalainen, nedokončil
Když jsme startovali na roštu, objevil se problém s převodovkou. Vybírala dva stupně místo jednoho, byla to nějaká chyba v softwaru. Je to nešťastné, protože jsme tu měli opravdu dobrý víkend, ale takové věci se stávají.

Tony Fernandes

Dnes to byl dobrý pracovní den, zklamání pro Heikkiho, na druhou stranu spolehlivost vypadá dobře a neměli jsme vůbec žádné potíže s hydraulikou.

Stále se nám daří dokončit vždy alespoň s jedním vozem před ostatními nováčky, to byl vždycky jeden z cílů. Škoda, že tam Heikki nebyl, protože mít na trati jen jeden vůz je velký rozdíl. Oba nás mohou posouvat hodně dopředu. Teď se těšíme do Monte Carla a Turecka, kde budeme mít všechna vylepšení pohromadě na obou autech.

 

VIRGIN

Timo Glock, 18.
Celkově to pro nás nebyl tak špatný závod, očividně jsme udělali dobrý pokrok v tom, že jsme dovezli oba vozy do cíle, takže to je pro tým dnes dobrý výsledek. Auto se v poslední části prvního stintu řídilo těžce. Sváděl jsem po celý závod dobrý souboj s Jarnem, ale velký provoz nám to hodně ztěžoval. Z 66 kol jsem za čistého vzduchu ujel pouze 15 – zbytek pod modrými vlajkami.
Děláme pokrok a dnes jsme udělali důležitý, byť drobný krok – musíme to nyní udržet a udělat během zbytku sezóny další kroky. Gratuluji týmu, protože neuvěřitelně těžce pracovali v průběhu posledních několika týdnů a zvlášť tento víkend.

Lucas di Grassi, 19.
Pro tým to byl dobrý závod, když jsme dokázali dovézt obě auta do cíle – dobrá odměna pro tým po veškeré té tvrdé práci. Spolehlivost byla v uplynulých závodech naši slabinou, ale jsem moc rád, že se nám v tomto podařilo udělat pokrok.

Můj závod byl velmi těžký. Rozhodli jsme se startovat na tvrdší směsi a vůz se téměř nedal ovládat. Když jsme přezuli na měkčí sadu, bylo v pořádku a mohl jsem odjet pár dobrých kol. S množstvím modrých vlajek bylo ale těžké jet konzistentní rychlostí.

Nick Wirth, technický ředitel
Konečně dojed s oběma vozy je skvělou odměnou pro všechny ve Virgin Racingu. Musím také ocenit velké úsilí, které převedli všichni ve Wirth Research i ze strany našich dodavatelů, kteří od Šanghaje neúnavně pracovali na opravě naší převodovky a vyřešení hydraulických problémů.

Pro náš nový VR-01 to byl velmi vydařený debut a všichni těšíme, až jej v příštích závodech dále zrychlíme. Měl bych poděkovat také našim pilotům Timovi a Lucasovi – nejen za odhodlání v dnešním závodě, ale i za jejich trpělivost a klíčový příspěvek v uplynulých několika měsících.

 

HRT

Karun Chandhok, nedokončil
Jsem velmi zklamán výsledkem dnešního závodu. Je to opravdu škoda, co se mi kvůli Jaimeho přihodilo. Snažil jsem se mu uhnout a jet po straně a neměnit směr, jenže najedou zabočil vlevo, do mě. Do té doby jsem byl se svým závodem opravdu spokojený.

Měl jsem dobré první kolo a snažil jsem se citlivě pracovat s měkčí sadou, aby co nejdéle vydržely. Má rychlost ve srovnání s ostatními vozy byla dobrá a Di Grassimu jsem v pohodě ujížděl. Nakonec, i když jsme vyměnili přední křídlo, se poškození předního pravého zavěšení ukázalo natolik závažné, že jsem musel zastavit. Na konec dobrého dne pro tým tedy přišlo zklamání.

Bruno Senna, nedokončil
Start mi skvěle vyšel a předjel jsem solidní množství pilotů a udělal několik míst. Byl jsem 17 a měl jsem tak dobrou příležitost ukázat, co v F1 dovedu. Ve čtvrté zatáčce mě však auto zradilo a naneštěstí to pro mě znamenalo konec. Jsem velmi zklamán tím, že jsem v našem domácím závodě nemohl dojet do cíle a musel jsem odstoupit před zraky našich fanoušků na trati, kterou mám tak rád. Pojďme už do Monaka, kde se cítím jako doma.

Colin Kolles, šéf týmu
Jsem zklamaný, že jsme nedokončili náš domácí závod. Je to opravdu škoda, oba piloti dobře odstartovali. Bruno Senna musel v prvním kole odstoupit po startu, kdy se posunul z jednadvacátého na sedmnácté místo. Karun Chandhok byl podobně úspěšný a měl dobré tempo, ale odstoupil v polovině závodu po kontaktu s Alguersuarim. Náš výkon byl mnohem lepší než včera v kvalifikaci.

 

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

McLaren o půl vteřiny rychlejší než Red Bull!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud