"Jízda v noci pod umělým osvětlením je v pohodě, příliš se to neliší od ostatních okruhů, je to opravdu jako jízda ve den," říká Kimi. "A pokud se vám světla zdají příliš jasná, můžete vždy nasadit tmavší hledí."
Fin zde loni své účinkování zakončil nehodou, Sinapurem je však nadšen: "Nepamatuji si všechny zatáčky, protože jich je tady hodně, což činí věci zajímavými. Je to hezká trať představující velkou výzvu a hrbolatá - ale prý to srovnali, což znamená, že to bude skvělé tady opět jezdit, pokud je problém vyřešen."
Podle Räikkönena by měl okruh Ferrari vyhovovat podobně jako Monako či Valencie. Ferrari již od Maďarska nepředstavilo žádné větší úpravy na svém voze, pouze pár drobností, přesto dosahuje dobré výsledky. Kimi od nehody Felipeho Massy podává nejkonzistentnější výsledky - ve všech čtyřech posledních závodech dojel na podiu.
A jak se finský pohodář dívá na loňskou aféru s Piquetovou úmyslnou nehodou? "V každém sportu dochází k podobným věcem - pokud někdo kvůli toho ztratil důvěru v F1, tak k tomu podle mě muselo dojít již před tímto incidentem. Takové věci se stávají všude, včetně motosportu. Věřím, že na to dokážeme zapomenout a vrátit se k závodění."
Nápad s úmyslnou nehodou se ani mu samozřejmě nelíbí: "K nehodě může vždy dojít, ale nemyslím, že by tady bylo mnoho lidí, kteří by to udělali účelově. Je to nebezpečný sport, cokoliv se může zvrtnout - i při nízkých rychlostech se můžete těžce zranit - ale to je riziko, které akceptujeme."