Felipe Massa, nedokončil
Jsem samozřejmě zklamaný a trochu naštvaný, ale stále mám motivaci. Všichni musíme pracovat, abychom se z této situace dostali. Tým drží při sobě a máme vůli věci změnit v co nejbližší době. Brzy bychom měli mít významné aerodynamické úpravy, ale musíme také vyřešit problémy se spolehlivostí, protože jestli chceme vyhrávat, musíme první závod dokončit. Dnes jsem měl šanci skončit na pódiu. Jezdil jsem třetí a měl jsem podobné časy jako jezdci přede mnou, přestože jsem měl strategii jedné zastávky. Auto fungovalo dobře, když jsme zrovna nejeli za Safety Carem. Tehdy jsem cítil výpadky výkonu. Potom náhle přestal fungovat plynový pedál a auto zhaslo. Chtěl bych říct našim fanouškům, aby nás nezatracovali, jsou to těžké chvíle, ale sezóna je ještě dlouhá.
Kimi Räikkonen, 12.
V první fázi závodu to nebylo tak špatné, ale po první zastávce v boxech jsem ztratil přilnavost a nemohl jsem na to tlačit tak, jak bych chtěl, auto potom klouzalo. Motor několikrát ztratil výkon, především když jsem jel za jiným autem, ale potom se to samo spravilo. Pozice v šampionátu rozhodně nevypadá dobře. Udělali jsme nějaké chyby, ale auto není dost rychlé. V Barceloně budeme mít nové aerodynamické díly, to by nám mělo umožnit získat přilnavost, která nám schází. Jsem si jistý, že můžeme zase vyhrávat, ale bude to nějakou dobu trvat. Tým je motivovaný, každý odvedeme svou část práce. Je snadné nás teď kritizovat, ale víme, jak situaci zvrátit.
Stefano Domenicali, šéf týmu
Jsme otrávení tím, co se stalo Felipemu. Měl závod skvěle rozjetý, ale kvůli elektronice mu odešel motor. Byl v tu dobu třetí, a i když měl hodně paliva, jezdil vyrovnané časy s těmi nejrychlejšími, určitě by skončil na pódiu. Kimi změnil strategii ze dvou zastávek na jednu, ale nedokázal se dostat výše, než na desáté místo. Na první sadě pneumatik měl solidní rychlost, ale na druhé neměl přilnavost a to ho připravilo o body.
Je škoda, že právě tehdy, když nemáme nejlepší techniku, jsme opět nedokázali využít okolností. Na další závod v Bahrajnu se díváme realisticky. Vůz bude stejný jako tady, ale pokusíme se opět nasadit KERS. Mezitím usilovně pracujeme na nových aerodynamických součástech pro Barcelonu.
Chris Dyer, hlavní závodní inženýr
Nastoupili jsme do závodu s odlišnými strategiemi pro oba jezdce a díky dešti a Safety Caru jsme se dostali do výhodné pozice, především s Felipem, který byl třetí s velkým množstvím paliva. Naneštěstí porucha softwaru vyřadila motor a musel skončit. Je to vážně smůla, mohli jsme dosáhnout dobrého výsledku.
Kimi si hned po startu stěžoval na špatnou viditelnost při jízdě za jiným vozem. Navíc mu několikrát klesnul výkon motoru kvůli vodě a po zastávce v boxech neměl přilnavost. Mezitím jsme mu změnili strategii, ale nemohl se dostat výše než na desáté místo. Nedostatek spolehlivosti nám opět zabránil v zisku cenných bodů.