Matná červená? Binotto vysvětluje, proč se ve Ferrari rozhodli pro změnu

"Easy", 16. února 2019, 16:15 Google+

Letos došlo ke změnám v pravidlech kolem aerodynamiky a týmy tak byly nuceny oproti loňskému roku do návrhu vozů zasáhnout více, než by stačilo pro běžnou evoluci a mezisezónní vylepšení. Přesto stále musí pracovat i na těch nejmenších detailech, které by mohly přinést byť i malou výhodu.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 18.02. 12:45) Napište svůj názor
S Ferrari SF90 by italská stáj chtěla konečně absolvovat úspěšné tažení za vytouženými tituly

S Ferrari SF90 by italská stáj chtěla konečně absolvovat úspěšné tažení za vytouženými tituly | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Rudé vozy z Maranella se po závodních okruzích proháněly dlouhá léta v různých odstínech červené, avšak lesklé barvy. Před třemi roky přešel na matné provedení Red Bull, teď ho bude následovat i Ferrari.

"Důvod nespočívá v estetice, nýbrž výhradně v technice," odhaluje šéf stáje Mattia Binotto pro Autosport a poukazuje na další snížení hmotnosti vozu. "Odstraněním lesklých prvků nám přinese zvýhodnění v podobě několika set gramů, což možná nevyznívá tolik, nicméně když tlačíte všechno na samotnou hranici, dokonce i toto má svůj vliv."

img-responsive

Ve Ferrari by si jistě přáli konečně i přes matné zbarvení zazářit v celém šampionátu | foto: Scuderia Ferrari

Jak již bylo zmíněno, letošních auta vyžadovala od týmů více práce než když zůstávají pravidla stabilní. Dle Binotta, jenž nyní působí v dvojroli technického ředitele i šéfa celé stáje, museli zapracovat na téměř každém komponentu vozu.

"Je zřejmé, že jsme na to zatlačili, abychom vylepšili každou maličkost," pokračuje. "Myslím, že tam není jediný stejný kousek jako v roce 2018. Tím, že na to tlačíme znamená, že se snažíme jít za předchozí hranice a myslím, že ty, kterých jsme dosáhli, jsou velmi blízko přirozeným omezením auta."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Matná červená? Binotto vysvětluje, proč se ve Ferrari rozhodli pro změnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 18.02.2019 12:45 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

Vítězný Valtteri Bottas ve Velké ceně Austrálie 2019

Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

Max Verstappen na rovince v Melbourne s otevřeným zadním křídlem svého Red Bullu RB15

"Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Charles Leclerc v Melbourne obstál

"Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Melbourne

"Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Nový Williams FW42

VIDEO: Williams 4 dny po prezentaci zveřejňuje konečně záběry nového vozu + FOTO

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem

  2. Ferrari svému nečekanému výpadku v Austrálii nerozumí, Itálie kritizuje "slabého" Vettela

  3. Mercedes postaru, Bottas s přehledem zdolal Hamiltona

  4. "Na Ferrari za sebou už nehledíme," říká Helmut Marko povzbuzený výkonem Hondy

  5. Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

  6. O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud