STR s motorom V10 aj budúci rok

Jozef Smrtník, 11. dubna 2006, 20:16 Google+

Toľkokrát kritizovaný ťah zo strany B-tímu výrobcu energetických nápojov v otázke použitia motora s vysokou pravdepodobnosťou neutíchne ani po skončení súčasnej sezóny.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Liuzzi, Vitantonio

Liuzzi, Vitantonio | foto: GEPA pictures GmbH

Sdílejte článek

Nie je už ničím novým, že vďaka voľbe použitia obmedzeného 10 valcového motora s objemom 3 litre už neexistujúcej a odkúpenej stajne Minardi stajňou Red Bull, visí táto skutočnosť hlboko v žalúdku najmä konkurenčným tímom Midland a Super Aguri.

Zažívaciu sódu však v týchto dvoch najslabších tímoch budú musieť pre ich vedenie objednávať naďalej, pretože ako sa vyjadril samotný polovičný majiteľ stajne červeného býka Dietrich Mateschitz, okamžitým prechodom na nový typ motora V8 by stajňa utrpela značné škody.

"Jednoducho sme iba nástupcami Minardi a nie je jednoduché zrušiť všetky kontrakty vrátane dodávky motoru V10 od Cosworthu," povedal Mateschitz pre autosport.com. "Verte, že radšej by som zo dňa na deň prešiel na motor V8, ale jednoducho to nie je možné. Pre mňa bolo prijateľnejšie obmedzenie počtu otáčok a nasávania vzduchu. Niekoľko tímov je toho názoru, že Toro Rosso nie je Minardi. Nemôžete očakávať, že tím bude zabezpečený prostriedkami večne."

Majiteľ Red Bullu následne priznal, že použitie motora V10 od firmy Cosworth je aj v budúcom roku vysoko reálne:

"Áno, máme uzavretý kontrakt do konca roku 2007," pokračuje Dietrich. "So šéfom Cosworthu Kevinom Kalkhovenom som sa ubezpečoval, že v prípade následného uzavretia kontraktu na motory V8, dostaneme minimálne rovnakú podporu, akej sa dostáva stajni Williams."

Foto: GEPA pictures GmbH, Sutton Motorsport Images

Vytisknout

Diskuze: STR s motorom V10 aj budúci rok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen v závodě v Bahrajnu (Sakhir)

Kvalifikace pro Verstappena s Mercedesy za zády

Max Verstappen s použitím DRS během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Třetí trénink patřil Verstappenovi. Pérez v problémech

Fernando Alonso s Aston Martinem

Alonso králem 2. tréninku poznamenaného deštěm

Max Verstappen s Flow-visem během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Úvodní australský trénink pro Verstappena. Druhý Hamilton. FIA zápolila s GPS

Startovní rošt ve Spielbergu

FIA po posledních incidentech upravuje startovní rošt, Masi se v Austrálii vrací do padoku

Carlos Sainz během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Maranello chystá ofenzivu. Její první fáze má nastat v Imole. A co řekl Sainz?

Oscar Piastri s McLarenem MCL60 při testech v Bahrajnu

Nováček vs. zkušenosti: McLaren vyzdvihuje pokrok Piastriho, Haasu se vyplácí sázka na Hülkenberga

Lowe, Paddy

Super dominantní Red Bull? Lowe ostře reaguje na slova Hamiltona s Russellem

Carlos Sainz během předsezónních testů v Bahrajnu

"Ferrari není v krizi," hájí svůj tým Sainz. Ví přesně, v čem spočívá problém vozu SF-23

Aston Martin Lanceho Strolla v Džiddě před vozem Ferrari Carlose Sainze

Alonso přirovnává pokrok Aston Martinu k Brawnu GP

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. A... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Liuzzi, Vitantonio

Singapur si robí chute na F1

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. FIA po posledních incidentech upravuje startovní rošt, Masi se v Austrálii vrací do padoku

  2. "Ferrari není v krizi," hájí svůj tým Sainz. Ví přesně, v čem spočívá problém vozu SF-23

  3. Alonso přirovnává pokrok Aston Martinu k Brawnu GP

  4. Maranello chystá ofenzivu. Její první fáze má nastat v Imole. A co řekl Sainz?

  5. Úvodní australský trénink pro Verstappena. Druhý Hamilton. FIA zápolila s GPS

  6. Alonso králem 2. tréninku poznamenaného deštěm

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud