Ve Velké ceně Británie vozy Ferrari ztratily pět pozic a po slibné kvalifikaci dojeli až na konci první desítky. I přes tento propad v Maranellu očekávají, že tento víkendu budou bojovat na čele: "Nyní míříme do Budapešti. Pokud jde o nás, jsme odhodlání pokračovat v pokroku," ujišťuje Vasseur.
"Ten začal nasazením několika technických vylepšení vozu SF-23. I když jsme se v Silverstone trochu propadli v nastoleném vzestupném trendu, tak v Kanadě a v Rakousku jsme pozorovali jasné známky pokroku a věříme, že teď máme auto, které Charlesovi a Carlosovi umožní dát do toho na Hungaroringu to nejlepší," pokračuje šéf Ferrari.
"Oba tuto trať mají rádi a my jsme se na tento víkend připravili dobře, pozornost jsme věnovali zejména kvalifikaci, která je na tomto úzkém okruhu vždy velmi důležitá," zdůrazňuje Francouz.
Tento víkend si týmy poprvé vyzkoušení úpravu pravidel, které se týkají pneumatik. Místo 13 sad dostane každý pilot pouze 11 sad a v kvalifikaci bude muset použít v Q1 povinně pouze tvrdou směs, v prostřední části pouze středně-tvrdou a v Q3 pouze měkkou směs - dříve si mezi nimi mohli jezdci volně vybírat.
"Všechny týmy se budou muset vyrovnat s novými kvalifikačními pravidly, které se týkají použití jediné směsi pneumatik v každé fázi kvalifikace. To dodá další proměnnou, na kterou si budeme muset dát dobrý pozor vzhledem k vyrovnanosti většiny týmů. Očekáváme, že budeme v sobotu a v neděli bojovat poblíž čela," uvádí Vasseur.
V zákulisí se spekuluje o tom, že by Ferrari mohlo změnit svou jezdeckou dvojici a angažovat talentovaného Alexandera Albona, jenž společně s Landem Norrisem zaujal i odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka.
"Nevím, kde se tento příběh vzal. Pokud se mě novinář zeptá, jestli Alex odvádí dobrou práci, tak řeknu, že ano. To ale neznamená, že jej chci získat. Myslím, že má s Williamsem smlouvu do konce roku 2024 a tým hodně investuje," komentuje Vasseur.