Vylepšení od Malajsie
1. Nová sada spoilerů pod nosem
2. Nová dvojitá podlaha pod nosem
3. Upravený difuzor ve střední části
4. Testována prvotní verze systému pro oddělování proudu vzduchu na zadním křídle (v závodě
nepoužita)
5. Zmizelo žebrování v bočnicích kvůli nižším nárokům na chlazení v Číně
6. Nové otvory v zadní části podlahy
Ferrari se velmi snažilo o snížení ztráty na Red Bull a McLaren a zároveň o to, aby se udrželo před Mercedesem a Renaultem - proto do Číny přivezlo mnoho změn. Zefektivnilo se proudění změn pod vozem - od nových spoilerů pod nosem, které usměrňují tok vzduchu, přes změny v podlaze až po úpravu centrální části difuzoru. Tým se také hodně (více než by bylo zdrávo, jak se ukázalo později) věnoval vývoji svého F-kanálu.
Obecně je známo, že úpravy difuzoru jsou difuzoru jsou efektivnější cestou ke zvyšování přítlaku, protože s tím nesouvisí velké zvýšení odporu vzduchu. Díky F-kanálu mohou týmy na rovinkách dosahovat až o 7 km/hod vyšší maximální rychlost.
Zadní křídlo
Tým vyzkoušel svou prvotní verzi F-kanálu, ale v závodě ji nenasadil. Krom toho na křídle nebyly provedeny žádné změny.
Vertikální spoilery pod nosem, nová podlaha
Vertikální spoilery pod nosem byly přepracovány - nyní jsou více zahnuté ve spodní přední části, aby mohl vzduch hladčeji proudit uvnitř tunelu, který pro něj vytvářejí. Tato nová sada (od představení se jedná již o druhou úpravu) spolu s novou dvojitou podlahou pod nosem vylepšují proudění vzduchu směrem k nové centrální části difuzoru.
Podlaha pod nosem z Číny (vlevo) a před (Čínou vpravo)
Zadní část podlahy
Tým konečně použil otvory v zadní části podlahy, které předtím testoval v Sepangu. Podobné řešení používá McLaren již od počátku sezóny (párkrát ho nasazoval ho již loni). Cílem je přivádět více vzduchu do bočních částí difuzoru.
Ozubené okraje podlahy na vnitřní straně kol (oranžová šipka) pomáhají snížit turbulence, které zde vznikají, když se stýká proud vzduchu z pod podlahy s víry, které jsou vytvářeny rotací kol.
Výřezy v boční části podlahy u zadních kol - verze z Číny (vlevo) a předchozí verze (vpravo)
Detaily na boku podlahy
Nebylo to poprvé, co Ferrari experimentovalo s podlahou v zájmu zvýšení aerodynamické efektivity monopostu. Během únorových testů v Barceloně tým představil nové zvýšené okraje v přední části. Toto lemování brání úniku horní části vzduchu proudícího od deflektorů směrem ven z povrchu podlahy a jeho mísení se vzduchem proudícím pod šasi. Kontaktem těchto dvou proudů vzduchu totiž vznikají nežádoucí turbulence.
Pro snížení odporu, která tyto zvýšené okraje podlahy vytvářejí, obsahovala prvotní verze drobný výřez. Nově je tvar mnohem jednodušší a směrem k zádi se zvyšuje. Podlaha navíc směrem k zádi podél tohoto lemu také jemně stoupá, aby vzduch mírně stoupal a nedocházelo ke kontaktu s vrstvou vycházející z pod podlahy. Ideální by samozřejmě byly jakési záclony, které by uzavřely vzduch pod podlahou - to je ale v pravidlech zakázáno kvůli eliminování přísavného efektu.
Krom nového lemu změnu doznaly také bočnicové panely, na nichž přibyla drobná trojúhelníková ploutev ve spodní části. To vede ke snížení aerodynamického odporu díky tomu, že vytváří víry směřující k zadní části vozu.
Úpravy difuzoru
Uprostřed se objevil zaoblený horizontální prvek, který odděluje druhé a třetí patro difuzoru. Cílem je zvýšit množství vzduchu proudícího ze druhého patra. Navíc je více nakloněn a na okraji uprostřed rozšířen, aby nedocházelo k nežádoucímu mísení proudícího vzduchu mezi těmito dvěma patry. Výše zmíněné výřezy v podlaze pomáhají také zvýšit efektivitu difuzoru, resp. jeho bočních kanálů.