Turecko – změny po Monaku
1. Nové bočnicové panely
2. Nové zadní křídlo
3. Otvory v horní částech bočnic po obou stranách (v Monaku pouze vlevo)
Zadní křídlo
Zadní křídlo představené v Turecku mělo novou hlavní klapku s vyvýšenou náběžnou hranou uprostřed, což odklání více vzduchu pod oba profily a snižuje aerodynamický odpor. Hloubka druhého profilu se uprostřed také zvětšila, aby tým získal něco ze ztraceného přítlaku předchozí úpravou.
V bočnicích se opět zvýšil počet výřezů. Zmizely také široké vstupy vzduchu nahoře uprostřed křídla i ty, které byly dále směrem k okrajům - nyní je bez otvorů a zmizela i škvíra na zadní straně druhé klapky.
Došlo k zúžení otvoru pro výstup vzduchu z F-kanálu a jeho umístění níže. Vstupní otvor do křídla zepředu je pro změnu větší.
Tato verze ovšem není úplně nová – McLaren ji hojně využíval v minulosti. Nahradila monacké křídlo, jehož účelem bylo vytvářet maximální přítlak. Upravená verze ho nyní generuje méně, ale současně klade mnohem nižší aerodynamického odpor.
Bočnicové panely
Přepracované panely mají nyní lichoběžníkový tvar ze dvou důvodů.
1) Snížit prostor mezi panelem a bočnicí pro zrychlení protékajícího vzduchu díky Venturiho efektu
2) Vytvořit kanál pro tok vzduchu na vnější straně. Dochází k tím k oddělení proudů vzduchu: jeden teče spodem těsně nad podlahou a druhý vede právě středem bočnicového panelu.
Tato úprava zvyšuje kvalitu i kvantitu vzduchu proudícího k zadní části vozu. Jeho spodní část se navíc díky drobným otvorům v podlaze před zadními koly dostává do difuzoru.
Kanada – změny po Turecku
1. Přepracování systému F-kanálu
2. Drobné změny na difuzoru
Zadní křídlo
Bylo poměrně překvapivé, že McLaren dovezl do Kanady tureckou verzi zadního křídla, protože týmy zde méně hluboké klapky na zadním křídle kvůli dosažení vyšších rychlostí na rovinkách.
Přední křídlo
I přední křídlo zůstalo v Kanadě nezměněno.
Difuzor
V Montrealu tým v neustálém hledání ideálního proudění vzduchu opět upravil horní okraje difuzoru.