I když se systémem pro oddělování vzdušných proudů na zadním křídle experimentují již od dubnového závodu v Číně, stále nepodává očekávané výsledky. Podle Brawna na rovinkách stále generuje příliš velký aerodynamický odpor, díky němuž za Red Bully a McLareny zaostávají.
"Pokud se vám F-kanál funguje správně, máte v zatáčkách přítlak a na rovinkách menší aerodynamický odpor," uvádí Brawn. "V současnosti se nám nedaří dostatečně snížit odpor na rovinkách.
McLaren byli chytří, když přišli s tímto konceptem. Mají s ním mnohem více zkušeností. V Turecku jste viděli, že jisté týmy od něj upustili. Když funguje správně, je to velmi, velmi silný nástroj. My s ním budeme pokračovat."
Systém Mercedesu pro oddělování vzduchu na zadním křídle se od řešení McLarenuu liší: 1 - vstup vzduchu na zadním křídle; 2 - F-kanál (nevede žraločí ploutví, ale bočnicí zadního křídla, je-li opravdu aktivní)
3 - Možný vstup vzduchu do systému na boční straně nosu, který by v případě otvoru v kokpitu mohl pilotům umožnit aktivní ovládání systému
V Kanadě tak místo na F-kanál spoléhají na sílu svého motoru Mercedes-Benz, jehož výkon jim vlévá optimismus do žil. "Náš motor Mercedes-Benz bude na hlavní rovince určitě velkou pomocí," řekl Rosberg. "Budeme mít o víkendu nějaké nové díly, navíc to, že charakteristika tohoto okruhu se liší od Istanbul Parku, mi dává velkou naději. Myslím, že můžeme dosáhnout skvělého výsledku."