Boullier s Allisonem o svých nejoblíbenějších vozech a okruzích

PH, 7. března 2011, 13:30 Google+

Šéf Renaultu Eric Boullier společně s technickým ředitelem Jamesem Allisonem odpovídají na dotazy týkající se jejich nejoblíbenějšího vozu, závodní vzpomínky a okruhu.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 07.03. 19:08) Napište svůj názor
Alonso, Fernando

Alonso, Fernando | foto: Renault ČR

Sdílejte článek

Který monopost považujete za nejhezčí v historii F1?
Eric Boullier: Líbila se mi auta, kdy byla volnější pravidla týkající se aerodynamiky a na karosérii byla spousta dodatečných prvků. Renault v roce 2005 vypadal úžasně, stejně tak McLaren v roce 2007.

James Allison: Renault R25. Měl velmi hezké zbarvení, vypadal čistě a agresivně ze všech úhlů. Opravdu jsem měl rád to období plné prvků, křidélek a komínků na karosérii, které jsou dnes pravidly zakázány.

Nejlepší auto, na kterém jste kdy pracovali?
EB: Užíval jsem si konstrukčních prací Cadillacu v Le Mans. Měli jsme podporu velké automobilky a velké svobody při pomoci s návrhem vozu.

JA: Ačkoliv mám hodně hezkých vzpomínek na vozy z minulých sezón, vždy mě zajímalo pouze to, na kterém momentálně pracujeme.

boullier_allison
Eric Boullier (vlevo) a James Allison (vpravo)

Nejhezčí závodní vzpomínka?
EB: Mé první vítězství. Psal se rok 2002, kdy jsem ve Valencii dělal inženýra Frankovi Montagnymu ve Světové sérii. Jsem si však jistý, že mé první vítězství ve Formuli 1 bude ještě hezčím pocitem.

JA: Určitě Velká cena Číny 2005, kdy jsme s Renaultem poprvé vyhráli konstruktérský titul. Přijeli jsme tam a rychlostí našeho vozu jsme všechny překvapili.

Oblíbený okruh?
EB: Musím říci, že Suzuka, protože má všechno: rychlé zatáčky, technické části a neuvěřitelný první sektor. Vidět tam vozy na limitu je vždy něčím zvláštním.

JA: Suzuka - jednoduše kvůli počtu úžasných zatáček na okruhu. Je to jeden z těch starších okruhů a pro piloty představuje skutečnou výzvu. Obzvlášť mám rád zatáčku č. 1 a zatáčky S, které jsou jedním z nejlepších míst na světě, kde můžete ocenit výkonnost vozu F1.

renault
Renault R25 (vlevo) a RS11 (vpravo)

Vytisknout

Diskuze: Boullier s Allisonem o svých nejoblíbenějších vozech a okruzích

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 07.03.2011 19:08 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Rozpis testů v Barceloně podruhé: Kdo, kdy a s čím?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  2. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  3. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  5. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  6. SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud