Liberty Media už dříve nabídla týmům působícím ve Formuli 1 možnost investovat do Formula One Group, ale zatím se nikdo nerozhoupal k tomu, aby nějakou transakci provedl. Při této příležitosti se také hovořilo o oficiálním dodavateli pneumatik pro šampionát F1, jemuž prý byla podobná nabídka také učiněna. Generální ředitel Pirelli Marco Tronchetti Provera však u příležitosti GP Monaka uvedl, že k ničemu podobnému nedošlo.
"Nikdo nám podobnou možnost nenabídl a ani my jsme o nic takového neprojevili zájem. Jsme součástí Formule 1, ale nikoli na finanční úrovni. Naše zapojení do této oblasti spočívá v technologické a marketingové stránce. Nevidíme tedy potřebu kapitálové účasti. Nicméně můžeme potvrdit, že Formuli 1 zůstaneme věrní, protože jde o nejatraktivnější motoristický sport na světě," prohlásil Provera s tím, že je na případnou další spolupráci s Liberty Media připraven. "Samozřejmě tu je možnost spolupráce na vyšší úrovni s novými vlastníky F1, ačkoliv Bernie Ecclestone byl vždy mým dobrým přítelem."
Naším cílem je spokojený pilot - i divák
U příležitosti debaty o výše uvedeném tématu byl Provera dotázán, zda by jako zástupce pneumatikářské firmy přivítal "válku dodavatelů". Devětašedesátiletý Miláňan v tom žádnou překážku nevidí a přistupuje k případné změně značně sebevědomě.
"Na případnou konkurenci jsme připraveni, navíc z ní obavy nemáme, protože když bojujeme s někým dalším, obvykle vyhráváme," prohlásil Provera a dodal, že dle jeho názoru Pirelli dobře splnilo očekávání pilotů ohledně pneumatik ve spojení s novými předpisy pro rok 2017.
"Pokud jsou piloti spokojení, je to důkaz, že jsme odvedli dobrou práci. Ale nechceme usnout na vavřínech, pro rok 2018 plánujeme zajistit ještě větší zábavu pro piloty i diváky," slibuje ve svém prohlášení po závodě v Monaku Provera. Na jeho slova ostatně navázal Mario Isola:
"Ačkoliv bylo jasné, že v Monaku je strategie jedné zastávky ideální, bylo tu velmi široké spektrum možností, kdy ji jednotlivé týmy byly připraveny realizovat, což bylo po celou dobu závodu zřejmé. Jak jsme očekávali, opotřebení pneumatik bylo nízké, což dovolilo dlouhé stinty, dokonce na ultraměkké směsi, přestože teplota v Monaku byla poměrně vysoká," (trať až 50°C,) vyjádřil se Isola po závodě.