Alesi o Vettelovi: Měl si do Ferrari vzít inženýrský tým z Red Bullu

Pavel Mandát, 7. června 2020, 23:22 Google+

Jean Alesi má pocit, že Sebastian Vettel si měl vzít příklad z Michaela Schumachera a přivést si do Ferrari tým inženýrů, na který už byl zvyklý.

Počet komentářů:  56 komentářů (Poslední 09.06. 16:59) Napište svůj názor
Adrian Newey v Singapuru

Adrian Newey v Singapuru | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Mise Sebastiana Vettela u Ferrari skončí (pravděpodobně) neúspěchem. Německý čtyřnásobný šampion přišel do Maranella před sezonou 2015 s jednoznačným cílem - napodobit éru Michaela Schumachera.

Jenže vše zhatil Mercedes. Stříbrné šípy Formuli 1 od zavedení hybridní éry dominují. Recept na ně nenašlo ani Ferrari s Vettelem. Alespoň prozatím. Jedním z důvodů tohoto faktu je technická dominance stříbrných vozů. Jejich technický tým překypuje individualitami a stejně tak schopným vedením

Kdežto u Ferrari se v tomto ohledu věci poměrně často mění. Zkrátka chybí kontinuita. To je možná hlavní důvod toho, proč v Maranellu na mistrovský zářez čekají už třináct let. Bývalý pilot italské stáje Jean Alesi je přesvědčen, že Vettel měl při svém přestupu do červeného overalu postupovat stejně jako jeho německý předchůdce Michael Schumacher.

Podívejte se na Schumachera.Ten si do Ferrari z Benettonu vzal inženýrský tým. I tak mu trvalo čtyři roky, aby tam získal titul. Vettel měl postupovat stejně. Měl si vzít Adriana Neweyho, Jeho difuzory mu vždy vyhovovaly. Znají se. Místo toho si Vettel musel zvykat na nové inženýry, což mu celou situaci vůbec neulehčilo," praví Alesi.  

Vytisknout

Diskuze: Alesi o Vettelovi: Měl si do Ferrari vzít inženýrský tým z Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 09.06.2020 16:59 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 56 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kovalainen, Heikki

Kovalainen vzpomíná: Na Hamiltona jsem neměl. Jakou sázku prohrál?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud