DISKUZE K ČLÁNKU Alesi o Vettelovi: Měl si do Ferrari vzít inženýrský tým z Red Bullu

Jean Alesi má pocit, že Sebastian Vettel si měl vzít příklad z Michaela Schumachera a přivést si do Ferrari tým inženýrů, na který už byl zvyklý.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alesi o Vettelovi: Měl si do Ferrari vzít inženýrský tým z Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 09.06.2020 16:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 08.06.2020 14:59
se lehko řekne ale těžko udělá. Schumacher si… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 08.06.2020 22:00
A potvrdila se Alonsova slova z 2012 - od 2010… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 09.06.2020 11:28
Miku a jsme u toho, RB měl dominantní auto i 2012… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    "Vettel měl postupovat stejně..."
    No jo, ale to by s ním někdo musel chtít jít. Schumi odcházel do Ferrari jako vítěz, a respektovaná individualita, která měla vynikající vztahy se všemi lidmi v týmu.
    Vettel odcházel jako spráskaný pes, kterého rozdrtil nováček, z pátého místa v šampionátu. Jako křivák a podrazák, co nedrží slovo, a kterého všichni kromě Helmuta nenáviděli. Newey nabídku přejít k Ferrari dostal, ale odmítl.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Adrian přejít z RedBullu do Ferrari prostě nikdy nechtěl a Vettel na tom nic nezměnil. Možná měli Adrianovi ve Ferrari nabídnout 200 mega který nacpali za tu dobu zbytečně Vettelovi, ale ani to by s ním třeba nehlo.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      No ale hlavně se potvrdila slova Alonsa, že souepřil s Neweym nikoliv Vettelem a tenhle komentář Alesiho to potvrdil 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Já myslím že o Adrianových schopnostech již pochybuje jen velmi málo lidí a výsledky jeho monopostů mluví sami za sebe 03 Adrian prostě umí a myslím že ještě neskončil.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Tak je jasné, že Adrian patří mezi největší mozky v historii F1, uvidíme jak si poradí s novými pravidli

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Tak, oni můžou opět dominovat, záleží na co přijdou. Jejich foukačky a ohebná křídla byly bezpochyby rozdílové věci a v roce 2010-2013 byly celkově jasně nejrychlejší. Už v roce 2009 bylo vidět že se dostávají aerodynamicky jinam, tam jim to uniklo jen díky spornému dvojitému difuzoru.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Je to otázka, je pravda, že x věci vymyslel i Podmour, který je u McLarenu, sám přiznal, že McLaren kvůli velmi špatné PJ neměl šanci ukázat své vychytávky a nakonec stejně pár věcí od McL převzala konkurence. Myslím, že na změně pravidel může vydělat i McLaren a i Renault, pokud CA nechá tým normálně fungovat, lidi na to mají

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Je to právě o tom, a když se přijde s něčím na hraně co není vidět, může se z toho těžit dlouho. Prodromnou na to může být taky šikovný. Ale teď nemyslím že někdo přijde s vychytávkou typu aliasing na senzor FIA, to je u mě podvod a ne věc na hraně.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  Tak samozřejmě, jestliže ničím kontrolu dodržování pravidel, není to šedá zóna, ale podvod. Ross to celkem dobře komentoval vzhledem k dvojitým difuzorum, že na to pravidla nemyslela, přišli s tím a potom se to zakázalo hotovo, ale kdyby v pravidlech bylo, že nesmí být vicedimenzove difuzory a oni je "nastrojili" jakože je to ok, tak je to proti pravidlům stejně

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zase se vzmůžeš jen na urážky? Sorry ty sis zase začal s hejtováním. Tak se s výsledkem srovnej. 03

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          -Jasně, Vettel sestřelil pilota, který útočil na 2 jezdce za ním a nějak se rozhodl vybrzdit rovnou 3 piloty na jednom místě. A čistě náhodou narazil Petrov špičkou auta do jeho zadních kol a přitom byl všemi koly na trati a podle tebe "neměl" na trati místo. To už jsem slyšel. Nemohl podle tebe za své dostoupení ve Spa 2012 vlastně Alonso? Grosjean se taky jen pokoušel přeletět půku pole v jedné zatáčce! Mohl mu nechat místo ne? 12
          -Zase Austin? To jako vážně na mne nemáš nic, než v čem jsem se sám opravil? 12 Kdybych se sám neopravil, tak by sis sám myslel, že to v Austinu bylo. Měl jsi čas na opravu "půl dne" a do té doby sis toho nevšiml. 12
          -Jasně. V Silverstone 2011 nastoupili všichni s novými vozy úplně bez foukání. A pravidla na rok 2012 se měnili v oblasti foukání proč? 12
          -Výkonnost 2010 a 2012 znám. Za Vettelovu rychlost může jen auto, za Alonsovu rychlost jen pilot. To chceš vážně probírat znovu, nebo už máš konečně nějaký důkaz pro svá tvrzení?
          -O stížnostech RB na gumy v roce 2013 dobře vím. Také vím, že to zdaleka nebyla jediná stáj, která si stěžovala. A na rozdíl od tebe vím, že Pirelli je změnilo na základě mnoha defektů v Silverstone. Mezi těmi defekty byl jeden u Ferrari, ale žádný u RB. Buď ty gumy byly nebezpečné, nebo je mělo Ferrari umět používat jako RB. Jedno nebo druhé, vyber si.

          Začal bych tvými výmysly v poslední době, ale nemám potřebu tě ponižovat. Stačí odpověď na tvé invektivy, nebo chceš ještě něco o F1 vědět? 03

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    se lehko řekne ale těžko udělá. Schumacher si žádnej tým techniků sebou do ferrari nevzal, ale dokázal během první sezony přesvědčit jak ty top techniky v benettonu tak vedení ferrari a ty lidi postupně přešli. O neweyho má ferrari zájem dlouhodobě, ale on nemá zájem odjet z anglie. Vettel na tom nic nezmění a navíc může být dobrej jak chce, schumacherovo charisma pro tým evidentně nemá a těžko potom přesvědčí kohokoliv že má odejít z dobrého fleku někam do itálie napravit italskej bordel..

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      A potvrdila se Alonsova slova z 2012 - od 2010 souperim s Neweym nikoliv Vettelem

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Ty abys aspoň jednou nedal na Vettela nějaký hejt. Tak tě opět opravím. V době, kdy Vettel udělal 4x titul, zvládl Webber 3x třetí místo a jednou 6-té. Alonso Webbera z těch 4 sezon porazil 3x a počtvrté mu na něj chyběl jen 1 bod!
        Řekl bych, že je to dobrý důkaz toho, že Neweyho Alonso porazit dokázal. Kombinaci Neweyho s Vettelem nikoliv. 13

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama