Letní přestávka přesunuta na březen je opět prodloužena: tentokrát z 5 na 9 týdnů, v případě výrobců motorů na 7 týdnů. Mezinárodní automobilová federace (FIA) rozšířila omezení továren, aby ušetřila náklady týmům v obtížné době, kdy se nezávodí a ony zůstávají bez příjmů.
V opatření jsou ale i výjimky: 50 dní po uzavření továrny může maximálně 10 zaměstnanců zahájit práci na projektech s dlouhou dobou náběhu výroby, pokud nemají dopad na aerodynamiku.
Týmy přitom musí u FIA zaregistrovat jejich jména, popis práce a související projekt, což samozřejmě platí i pro výrobce motorů - tam ale mohou vybraní lidé nastoupit již 36 dní po zavření továrny. Žádosti musí být i v tomto případě doručeny do Paříže s desetidenním předstihem.
FIA také upravila bezpečnostní klauzuli (18.2.4) v Mezinárodním sportovním kodexu: za výjimečných okolností může ve zkráceném období pro ochranu šampionátu, poháru, trofeje či nějaké série, učinit změnu v pravidlech se souhlasem většiny účastníků, zatímco dříve k tomu byl vyžadován jednomyslný souhlas všech.
Sezóna Formule 1 měla původně odstartovat před měsícem v Austrálii, velké ceny se ale nedočkáme zřejmě až do července - a pokud ano, pak k tomu dojde za zavřenými dveřmi.