Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit

Pavel Mandát / F1NEWS.CZ, 5. července 2019, 19:45 Google+

Marcus Ericsson strávil ve Formuli1 5 sezon. Letos však působí v zámořské IndyCar. Jaké jsou dle osmadvacetiletého pilota rozdíly mezi oběma sériemi?

Počet komentářů:  19 komentářů (Poslední 09.07. 07:03) Napište svůj názor
Marcus Ericsson v Monze

Marcus Ericsson v Monze | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Švédský pilot Marcus Ericsson působil ve Formuli1 5 sezon, konkrétně mezi ročníky 2014 až 2018. Během této doby vystřídal dva týmy. Svou kariéru v královně motorsportu zahájil coby jezdec týmu Caterham, přičemž posléze přesídlil do Sauberu, kde závodil až do konce loňské sezony.

V té ho však zastínil kolega Leclerc a Ericssonovi nová smlouva na letošní rok nabídnuta nebyla. Osmadvacetiletý pilot si tak byl nucen hledat nové angažmá. Nalezl jej v zámořské formulové sérií IndyCar v niž hájí barvy Schmidt Peterson Motorsports.

Jaké jsou podle něj rozdíly mezi F1 a IndyCar? „Podle mě jsou skutečné závody v IndyCar, nikoliv v F1. Jízda za jiným vozem je v IndyCar milionkrát snazší, pouze pokud jedete sami, chybí vám výkon a přítlak - ten má F1 výraznější,“ uvádí Švéd.

Ericsson je v průběžném pořadí IndyCar na patnáctém místě se ziskem 183 bodů. Účastnil se rovněž legendárního závodu 500 mil v Indianapolis, ten ale nedokončil.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 09.07.2019 07:03 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 19 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - o víkendu bude na dráze testovat vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Daniel Ricciardo v tréninku ve Francii

Vylepšení nefungovala dle očekávání, shodují se jezdci Renaultu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  4. F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

  5. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  6. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud