DISKUZE K ČLÁNKU Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit

Marcus Ericsson strávil ve Formuli1 5 sezon. Letos však působí v zámořské IndyCar. Jaké jsou dle osmadvacetiletého pilota rozdíly mezi oběma sériemi?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 09.07.2019 07:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 06.07.2019 16:44
V technice je INDY za F1 opravdu daleko. Ovšem… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 06.07.2019 14:41
Tak Fernando má v F1 definitivně stop, a v Indy… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 06.07.2019 19:26
Nic proti technice, ale já mám radějc když proti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.242.XXX
    Přece nebude říkat, že je F1 lepší, když v F1 nedostal sedačku ;)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Áno, každá závodná má svoje špecifiká. Lecer ho právom zatienil, lebo je dokonca u Ferrari lepší ako Jetel ! Môže sa ale ak bude dobrý ako Menzel do F1 vrátiť a vyhrávať, ak na to samozrejme bude mať dobrý tím a spoľahlivé auto. On musí mať len túžbu víťaziť ! 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Tak Fernando má v F1 definitivně stop, a v Indy po té kvalifikační blamáží si v celé sérií taky už nezajezdí,..i ten zatracovaný sony má jasno jak dál v kariéře a nebojí se zámořských oválů. U Alonsa to jde pochopit, že má z nich hrůzu a strach,.. 12 12 12

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.149.XXX
      vsadím boty, že Alonso, když vidí dokaličeného Bourdaise a hlavně totálně zmrzačeného Roberta Wickense, tak mu to hne s jeho mysli, a v duchu si říká,..twl. takhle jsem mohl dopadnout i Já,..no a co potom?...né, to je zbytečné zdravotní riziko.
      velký počet mínusových bodů diskutérů beru jako irelevantní k problematice INDY a možného angažma Alonsa v této zámořské sérií příp. vlastního závodu. 11

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Zjednodušeně jsou tam, kde byla F1 před 40-ti lety. 12 Sakra, nedovolil jsem si moc?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      V technice je INDY za F1 opravdu daleko.
      Ovšem co se týče závodění, tam je zase F1 40 let za INDY.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        To máš pravdu. Ale to můžou být i závody šlapacích autíček. F1 dělá nejlepší technika a nejlepší piloti. V tom je Indy 3. ligou. A to jsem na ni hodnej. 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nic proti technice, ale já mám radějc když proti sobě soupeří lidi a jejích vlastní um, než kybernetika, která vytvořila pro sport přetěžká monstra.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.149.XXX
            souhlas s Ferdou,..dnešní F1 co se týká hmotnosti jsou ve slepé uličce!!! Tahle přetěžká monstra pokud nezeštíhlí na max650kg, tak bude ještě zle,.. 05

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jenže pak to bude chtít lehčí materiály a spoustu milionů na jejich vývoj. Což je trochu proti rozpočtovým stropům. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.149.XXX
                11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Váha není o lehčích materiálech. Kdysi karbon nebyl a vozy stejně byly lehčí i s dvanáctiválcy.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Samozřejmě, že to není jen o tom. Ale asi nikdo nečeká, že se dnes budou rušit baterie a rekuperace, nebo zmenšovat kola.
                  A jestli se bude snižovat jejich váha, bude to zase o lehčích materiálech. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Zadní kola byly ještě větší.
                    A kyseliny jsou na guvno už (130) roků, tak proč se jich nezbavit.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jestli myslíš baterie, pak se jich těžko budou zbavovat, když už dnes ani produkční sportovní auta se bez nich téměř nevyrábí. Všichni výrobci motorů se shodli na tom, že chtějí mít hybridy. Takže to prostě nezruší.
                      A dnes už taky nebude nikdo dělat šasi z "papíru". Kdyby chtěli sundat limit, bude to zase na úkor pilotů. Půlka jich bude muset odejít, půlka nebude raději jíst. Těžko s váhou něco dělat. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Ano, kyseliny jsou akumulátory. Absolutně chybný směr výhodný pouze pro výrobce automobilů. Když kyseliny kleknou, tak už si nikdo nové nekoupí a celý vůz jde do šrotu stejně jako kyselinový vysavač. Přitom klasický a s menší spotřebou klidně vydrží 30 roků.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • SergioPÉREZ

                  SergioPÉREZ

                  78.108.149.XXX
                  Ještě teď si pamatuji když monoposty vážily kolem 590 - 599kg. Akorát italská Osella F1 (Denim) vážila: 620kg!!!..Absolutně nekonkureceschopná, navíc Ricardo Paletti s ní v Kanadě aní pořádně neodstartoval,...po napálení do stojícího Pironiho Ferrari už našel jenom smrt,. 05

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton za oběma rudými vozy v Belgii

"Na mexických rovinkách budeme proti Ferrari bez šance," tuší před víkendem Hamilton

Lando Norris s McLarenem MCL34 nastaveným pro vysoký přítlak v Maďarsku

Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

Přední křídlo vozu Maxe Verstappena před závodem v Japonsku

Věří si Verstappen letos ještě na vítězství?

Carlos Sainz s McLarenem MCL34

McLaren už věří, že může Renault porazit a skončit čtvrtý. Jeho šéf ale ví, že to nestačí

Kevin Magnussen v kvalifikaci v Německu

Magnussen a top tým? Zasloužím si ho, říká Dán

Alain Prost a Cyril Abiteboul v tréninku v Abú Zabí

Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Lewis Hamilton s Mercedesem W10 na Hockenheimu

"Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (17:00 - 18:00)
    • Kvalifikace (20:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama