Nejrychleji pracovali u Williamsu, kde v 21. kole zdrželi Kubicu jen 2,07 sekundy. Druhým nejúspěšnějším týmem mechaniků byl Renault, který Ricciarda v 11. kol po výjezdu safety-caru odbavil za 2,36 s. Ferrari figuruje až na třetí příčce - Vettela ve stejném kole odbavili za 2,43 s.
Většina pilotů vsadila na jednu zastávku. Výjimkou byl Gasly, jenž se v závěru na čerstvých pneumatikách úspěšně pokusil o nejrychlejší kolo, také Bottas poté, co mu při výjezdu z boxů poškodil kolo nebezpečně vypuštěný Verstappen, a Leclerc, jenž si v úvodu poškodil po defektu své Ferrari.
Hamilton dle svých slov odjel nejtěžší závod své kariéry poté, co už v 11. kole přezul na středně-tvrdé pneumatiky, na nichž musel i přes své stížnosti na jejich stav vydržet s Verstappenem nalepeným na zadním křídle až do cíle
Do velké ceny startovalo 13 pilotů na měkkých (C5) pneumatikách, zbylých sedm začínalo na měkkých (C4): Kubica, Leclerc, Norris, Pérez, Russell, a Stroll.
Ještě delší stint než Hamilton s Ricciardem (66 kol na středně-tvrdých pneumatikách) absolvoval Hülkenberg, který na tvrdé směsi vydržel 67 kol z celkových 78 (tj. 86 % závodu). Na měkké směsi zvládl největší porci Grosjean: 50 kol.