Nejrychlejší zastávku předvedl Williams, jenž Strolla v 7. kole přezul za 2,4 sekundy. Odbavení jeho týmového kolegy Sirotkina dnes bylo sedmé nejrychlejší: 2,64 s.
Druhým nejlepším týmem v boxech se stal Red Bull, který zdržel dravého Verstappena ve 43. kole je 2,45 s. U Ricciarda šlo naopak o zastávku nejdelší, protože při ní měnil nos - ten poškozený ho stal 30 bodů přítlaku (kolem sekundy na kolo).
Ferrari zaznamenalo třetí nejrychlejší zastávku, když Räikkönenovi nasadilo v 18. kole ultra-měkké pneumatiky za 2,47 s, výkon mechaniků u Vettelova vozu se zařadil až na 9. příčku (2,88 s).
Mercedes byl v případě vítězného Hamiltona až čtvrtý (2,53 s), po této zastávce vyjel těsně za Vettelem, jehož ale záhy zdolal. Do první desítky se dostal ještě McLaren díky zastávce Vandoornea (2,72 s) a Force India s Pérezem, jehož přezutí trvalo 2,95 s.
Do závodu startovalo 8 pilotů na ultra-měkkých pneumatikách, 7 na hyper-měkkých a 5 na měkkých. Všichni cílili na jedinou zastávku, dvakrát se v boxech objevil pouze Ericsson.
První čtyři piloti v cíli použili všichni stejnou strategii ultra-měkké - měkké pneumatiky. Verstappen se parádně probil na pátou příčku po startu z 19. místa, přičemž většinu závodu vedl. Pomohl si k tomu alternativní strategií měkká - ultra-měkká. Bottas (1:35,861 min) stanovil v Soči nový závodní rekord okruhu na měkkých pneumatikách.
V neděli bylo v Soči o něco chladněji, proto jsme se setkali s trochou drolení u ultra-měkké směsi. Degradace na tvrdších směsích byla velmi nízká, což zvláště na té měkké umožnilo velmi dlouhé stinty.
Nejdelší stint na hyper-měkké směsi odjel Pérez (12 kol), na ultra-měkké Sainz (19 kol) a na měkké Alonso s McLarenem - jeho 47 kol představovalo 89 % velké ceny vypsané celkem na 53 okruhů.