Po předsezónních testech se zdálo, že Scuderia bude mít v Austrálii nejrychlejší auto. Podle Tota Wolffa se toho skutečně obával i Mercedes, místo toho ale rudý tým opět ztrácí a Stříbrné šípy, obsadili první i druhé místa zatím ve všech třech letošních závodech.
"Co se děje s Ferrari? Nic nového. Auto je pomalé už osm let," komentuje situaci Briatore, jenž kdysi vedl F1 týmy Benettonu či Renaultu. A to, že zaostává, jej vůbec nepřekvapuje.
V Maranellu podle něj zbytečně riskují, když technického ředitele Mattiu Binotta jmenovali navíc šéfem stáje místo Maurizia Arrivabeneho, jenž svou funkci opustil na konci loňského prosince: "S Binottem riskují to, že nebudou mít plně zaměřeného šéfa a že se také ztratí v technické oblasti."
V konkurenceschopnosti Ferrari Briatore nevidí žádný vzestup: "Nic se nezměnilo ve srovnání s loňským rokem. Ztrátu na Mercedes nestáhli. V prvním závodě začal obvyklý repertoár výmluv. Mercedes bude i nadále dominovat," předpovídá.
Red Bull avizuje velké vylepšení pro Španělsko
Mistrovský tým na čele neohrožuje ani Red Bull, který někteří po přechodu k Hondě považovali za černého koně sezóny. Motor však nemá dostatečný výkon a s posledním šasi RB15 Adriana Neweyho jsou také problémy.
Odborný poradce Helmut Marko nicméně vybízí k trpělivosti: "Velké vylepšení vozu přijde na řadu v Barceloně." Proto se neobává ani toho, že by jim mohl utéci jejich talentovaný pilot Max Verstappen ke konkurenci.
"Max dobře ví, jaký je vývojový program, jak se věci vyvíjejí a co přijde. Takže ne, nedělám si starosti. Je to na nás, abychom mu dali ten správný balík. Už teď má dvakrát více bodů, než po třech závodech loni. Max nedělá chyby a dostává většinu z toho, co máme," oceňuje Marko přínos holandského jezdce.