"Vzhledem k situaci a dostupným zdrojům odvádí Toro Rosso dobrou práci, stejně jako Honda. Japonci dosáhli důležitého pokroku, obzvlášť v oblasti výkonnosti," všímá si fungování nového svazku šéf F1.
Toro Rosso je letos po přechodu na japonské motory s 28 body mezi konstruktéry osmé, zatímco loni bylo s motory Renault po zisku 39 bodů šesté. Honda tehdy měla s McLarenem během letní přestávky na svém kontě jen 11 bodů.
"Důležité je to, že jsou na správné cestě, protože příští rok budou poskytovat pohonné jednotky také Red Bullu. Čím více týmů dokáže bojovat na špici, tím lépe pro podívanou - to je přesně to, co si fanoušci a Formule 1 také přejí," pokračuje Brawn.
I když je Honda stále nejslabší a nejméně spolehlivou pohonnou jednotkou, tak po posledním závodu v Maďarsku vyzdvihuje její pozitiva: "Tým poháněný Hondou oslavil svůj nejlepší kvalifikační výsledek sezóny. Gasly dojel v závodě na skvělém 6. místě. Byl jediným, kterého nepředčil hvězdný pilot z jednoho ze tří špičkových týmů, a Hartley skončil 11., také blízko bodů."
"Tým v této sezóně zažil dobré i špatné. Na jedné straně mezi vrcholy patřil Bahrajn, Monako a Maďarsko, na druhé ale byl obětí smůly," dodává Brawn na adresu Toro Rosso. V Bahrajnu se Gasly s jeho vozem STR13 kvalifikoval na 6. místě a cílem projel dokonce na čtvrté příčce, zatímco v Monaku si v závodě polepšil o 3 místa a finišoval jako sedmý.