Sebastian Vettel se svým týme šampionát chvíli vedl, ale do letní přestávky jde s 24bodovým mankem, Ferrari mezi konstruktéry na Mercedes schází 10 bodů. V Německu jejich pilot vyrobil hrubku, když jezdil na prvním místě a havaroval, v Maďarsku mu závod svou chybou v boxech ztížil samotný tým.
"Bottas sehrál klíčovou roli, ale Ferrari nese určitou část viny vzhledem k pomalé zastávce Vettela, když měl v boxech šanci na předjetí Bottase," komentuje Brawn Velkou cenu Maďarska, v níž odbavení pilota Ferrari v rozhodující okamžik trvalo přes 4 sekundy.
"Řekl bych, že poprvé od roku 2008 má Ferrari nejrychlejší auto na trati, schopné získávat pole-position a vyhrávat na každém druhu trati. Kombinace chyb, nehod a zmařených příležitostí vede k současné bodové situaci. Ale stále zbývá 9 závodů, což je dostatek času pro stažení náskoku vzhledem k tomu, že SF71H je momentálně tím nejlepším vozem," pokračuje sportovní ředitel Formule 1.
Nyní připravuje nová pravidla pro rok 2021, kdy výrobci motorů obrátili a chtějí zachovat motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H). Starosti mu dělá i současná nepříznivá situace Force Indie, na níž byl minulý týden uvalen konkurz.
"F1 udělá všechno, co bude v jejích silách, aby Force India přežila. A já opravdu doufám, že v nadcházejících dnech a týdnech její budoucnost bude vyřešena. V posledních několika týdnech byla stáj ze sídlící v Silverstone úžasným příkladem toho, co lze dokázat s omezenými zdroji. Ukazuje, že to, co děláte, a jak to děláte, je mnohem důležitější než velikost vašeho rozpočtu," chválí Brawn tým, který v posledních letech skončil mezi konstruktéry dvakrát na čtvrtém místě.