K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Red Bull vysvětluje, proč se rozhodl přejít k Hondě: "Umožní nám závodit na vyšší úrovni"

Petr Hlawiczka, 19. června 2018, 06:40 Google+

Red Bull "hrdě oznamuje," že se dohodl s Hondou na dodávkách pohonných jednotek pro následující dvě sezóny Formule 1.

Počet komentářů:  45 komentářů (Poslední 22.06. 13:38) Napište svůj názor
Red Bull se těší na novou éru ve své historii

Red Bull se těší na novou éru ve své historii | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek


"Tato víceletá dohoda s Hondou představuje začátek nové vzrušující fáze snah Red Bullu nezávodit jen o vítězství ve velkých cenách, ale o to, co je pořád naším cílem - o mistrovské tituly,"
uvádí šéf týmu Christian Horner.

"Vždy jsme činili taková rozhodnutí klidně a s jediným kritériem v mysli - opravdu věříme, že nám v konečném výsledku pomůže závodit na vyšší úrovni. Po pečlivém zvážení a vyhodnocování jsme si jisti tím, že partnerství s Hondou je pro tým tím správným směrem," pokračuje.

"Zapůsobilo na nás odhodlání Hondy v F1, její rychlé pokroky v poslední době s naším sesterským týmem Toro Rosso a rozsah jejich ambicí, které odpovídají těm naším. Těšíme se v následujících letech na práci s Hondou a na společné závodění o ty nejvyšší ceny v F1," komentuje šéf Red Bullu výběr nového motorového partnera pro roky 2019 a 2020.

img-responsive

Na Christiana Hornera zapůsobil letošní pokrok Hondy s Toro Rosso | foto: Red Bull Content Pool

Prezident Hondy Takahiro Hačigo k tomu dodává: "Po ustanovení dobrého vztahu s Toro Rosso jsme se od roku 2019 rozhodli rozšířit naše zapojeni do Formule 1 s dalším týmem rodiny Red Bullu. Se dvěma týmy můžeme mít přístup k dvojnásobnému množství dat než dříve.

Věříme, že práce s Toro Rosso i s Red Bullem nám díky vybudování dvou pevných partnerství umožní se přiblížit našemu cíli vítězit v závodech a v šampionátech. Rozhovory proběhly díky otevřenosti Red Bullu a respektu směrem k Hondě velmi rychle. Vedlo to k dohodě, které je férová a férová pro obě všechny strany."

"Společné zaměření Hondy s oběma týmy Red Bullu ve Formuli 1 skýtá ohromný potenciál. Honda bude mít přístup k bohatství dat obou stájí a Red Bull to povede.  Zdvojnásobí se tím možnosti pro rychlejší, efektivnější a soutěživější vývoj," podotýká na závěr Horner.

Končí tak 12leté partnerství se současným dodavatelem pohonných jednotek - s Renaultem. Red Bull se s ním spojil v roce 2007 a během V8 éry v letech 2010 - 2013 společně vyhráli 47 velkých cen a osm mistrovských titulů (čtyři mezi jezdci a čtyři mezi konstruktéry). Po nástupu hybridních 1,6l turbomotorů pak přidali dalších 10 vítězných závodů.

"Renaultu bychom chtěli poděkovat za posledních 12 let, kdy jsme společně zažili několik neuvěřitelných okamžiků. Někdy jsme měli odlišné názory, ale Renault vždy neúnavně pracoval a co nejvíce se snažil, aby nám poskytl konkurenceschopnou pohonnou jednotku.

To stále platí i dnes a rádi bychom Renaultu poděkovali, obzvlášť klukům v naší garáži v každém závodě za jejich bezmezné odhodlání. Těšíme se na to, že společné partnerství završíme na konci sezóny úspěšně. My se po zbytek roku budeme stále soustředit na to, abychom dosáhli v šampionátu 2018 co nejlepších výsledků, a Renaultu přejeme do budoucnosti všechno nejlepší," doplňuje šéf Red Bullu.


Google+ Vytisknout

Diskuze: Red Bull vysvětluje, proč se rozhodl přejít k Hondě: "Umožní nám závodit na vyšší úrovni"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 22.06.2018 13:38 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 45 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton a Kimi Räikkönen

Co vlastně potřebuje F1 a její fanoušci?

Valtteri Bottas ve smyku s Mercedesem F1 W07 v Goodwoodu

VIDEO: Smyky a pálení gum - Bottas prohání Mercedes F1 W07 v Goodwoodu

Kevin Magnussen s Haasem VF-18

Haas o své aerodynamice. Obává se, že poslední sektor v Hockenheimu odhalí jeho slabinu

Valtteri Bottas s Mercedesem W09

"Dosahuji úrovně, kterou Mercedes požaduje," hájí se Bottas, i když letos nevyhrál

Sergej Sirotkin s Williamsem FW41

"Pokrok Williamsu zakrývají jiné, větší faktory," říká Sirotkin

Fernando Alonso v Rakousku

"Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

Minardi 191B s V12 motorem Lamborghini se po 26 letech vrací na dráhu

VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Renault musí ve vývoji zabrat, chce-li s ostatními udržet krok

Renaultu kvůli zlepšení soupeřů zvoní budíček, přiznává Abiteboul. Šok zažil už v Rakousku

Max Verstappen ve Velké ceně Británie

"Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

Toro Rosso letos předvádí nestabilní výkony

Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Williams usiluje o zlepšení letošního FW41

Williams již zahájil práce na příštím voze, vývoj toho letošního ale "rozhodně…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

  2. Nová DRS zóna v Silverstone: kdo jezdil s otevřeným křídlem v zatáčce a proč nepomohla? + VIDEO

  3. Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

  4. "Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

  5. VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

  6. Přiznání: Kubica měl na rok 2012 podepsanou smlouvu s Ferrari, osudnou rallye už jet nechtěl

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud