K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Albert Hadáček, 25. prosince 2017, 11:49 Google+

Felipe Massa hodnotí letošní změny regulí a jejich dopad na současné monoposty.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 26.12. 08:59) Napište svůj názor
Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí

Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

"Rozhodně budu na letošní vozy vzpomínat v dobrém. Z jízdy jsem měl dobrý pocit. Pro jezdce je to zábavné díky vysokému přetížení a náročnosti samotného řízení. Abyste zajeli perfektní kolo v těchto vozech, musíte být schopný pilot. Ne jako dříve, kdy jste museli pořád myslet na gumy a jezdit jako babička. Dneska musíte jezdit jako závodník. Je to podobné autům z let 2006, 2007, 2008. Auta zvládnou vše a je to jen na pilotovi a jeho agresivitě," řekl Massa, jenž započal svou kariéru ve Formuli 1 před šestnácti lety v barvách Sauberu.

Auta jsou sice dle Brazilce dobrá, ale pořád se špatně předjíždí. "Myslím si, že jediné, čemu ještě musíme porozumět, je, jak jezdit blíže za sebou. Můžete mít kolik přítlaku chcete, pořád je ale potřeba čistý vzduch. Když nemáte před sebou čistý vzduch, tak začnete ztrácet přítlak a přilnavost. Předjíždění je tím problémem, pokud se to podaří Liberty vyřešit, bude to skvělé pro show," dodal Brazilec.

V poslední době se objevovaly názory, že za některé nudné závody mohou samotné okruhy, hodně byla skloňovaná závěrečná Grand Prix na Yas Marině. Na otázku, zda jsou na vině právě tratě, Massa odpověděl? "Některé okruhy ano, jinde zase ne. Je jisté, že auta jsou větší problém než okruhy."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 26.12.2017 08:59 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton a Kimi Räikkönen

Co vlastně potřebuje F1 a její fanoušci?

Valtteri Bottas ve smyku s Mercedesem F1 W07 v Goodwoodu

VIDEO: Smyky a pálení gum - Bottas prohání Mercedes F1 W07 v Goodwoodu

Kevin Magnussen s Haasem VF-18

Haas o své aerodynamice. Obává se, že poslední sektor v Hockenheimu odhalí jeho slabinu

Valtteri Bottas s Mercedesem W09

"Dosahuji úrovně, kterou Mercedes požaduje," hájí se Bottas, i když letos nevyhrál

Sergej Sirotkin s Williamsem FW41

"Pokrok Williamsu zakrývají jiné, větší faktory," říká Sirotkin

Fernando Alonso v Rakousku

"Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

Minardi 191B s V12 motorem Lamborghini se po 26 letech vrací na dráhu

VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Renault musí ve vývoji zabrat, chce-li s ostatními udržet krok

Renaultu kvůli zlepšení soupeřů zvoní budíček, přiznává Abiteboul. Šok zažil už v Rakousku

Max Verstappen ve Velké ceně Británie

"Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

Toro Rosso letos předvádí nestabilní výkony

Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Auto Mercedesu pro sezonu 2017 nebylo z důvodu nejasného směru dalšího vývoje pravidel aerodynamicky optimální

Proč Mercedes nepostavil aerodynamicky optimální auto na rok 2017? Owen…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

  2. Nová DRS zóna v Silverstone: kdo jezdil s otevřeným křídlem v zatáčce a proč nepomohla? + VIDEO

  3. Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

  4. "Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

  5. VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

  6. Přiznání: Kubica měl na rok 2012 podepsanou smlouvu s Ferrari, osudnou rallye už jet nechtěl

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud