Zprávy o možném vyškrtnutí ochrany Halo z pravidel F1 pro příští sezónu se v některých médiích objevily poté, co měl Valtteri Bottas před pátečním tréninkem v Abú Zabí potíže opustit kokpit. Jeho počínání se stopkami přihlížel i ředitel závodů FIA Charlie Whiting se stopkami v ruce, Valtteri přitom nestihl sedmisekundový limit.
Fanouškům F1 se Halo nezamlouvá kvůli tomu, že narušuje vzhled formulí, inženýři si zase stěžují na další nárůst hmotnosti už i tak dost těžkých vozů, proto někteří usilovali o jeho zrušení na poslední chvíli. Prezident FIA si však stojí tvrdě za svým: sport bude hledat lepší řešení, ale dokud se nenajde, tak v něm Halo zůstane.
"Není cesty zpět. Halo přichází a zůstane. Proč? Protože nabízí neuvěřitelnou hodnotu pro bezpečnost. Fascinuje mě to, co se o něm píše," reaguje Todt na kritiku této ochrany kokpitu.
"Halo je jednoduše součástí přirozené kontinuity Formule 1. Samozřejmě, že nemusí jít o ani o poslední slovo. Pokud najdeme lepší řešení, pak ho zavedeme," dodává prezident FIA.