Pro letošní sezónu francouzský motorář údajně změnil 95 % pohonné jednotky oproti loňské specifikaci. V posledním závodě v Mexiku museli kvůli problémům s motorem odstoupit čtyři piloti z šesti. Do cíle dojel jen vítěz Verstappen a Gasly, u něhož to nikdo nepředpokládal, jelikož v Mexiku před samotným závodem nakroužil jen 11 kol.
Podobnou cestou chce nyní tovární stáj Renaultu přistoupit i k šasi. Do nové sezóny by tak tým sídlící ve Viry a Enstone měl představit úplně předělaný vůz.
"V Enstone děláme velké posuny. Hlavně se zaměřujeme na šasi. Je to úplně nové auto - a to i navzdory malému počtu technických regulací. Letos jsme se toho hodně naučili o změně aerodynamiky a vyvážení vozu, která nastala kvůli změně pravidel. Naše auto bude velkým skokem kupředu. Již v Brazílii budeme řešit aerodynamiku, abychom se na sezónu 2018 lépe připravili," řekl technický šéf Renaultu.
Renaultu údajně v Mexiku neseděla vysoká nadmořská výška. Okruh bratří Rodríguezů se nachází ve výšce dvou tisíc metrů. Brazílie je další zastávkou v celkem vysoké výšce (cca 800 metrů nad mořem). Trable by tam ale Renault mít neměl.
"V Mexiku máte o 25 % nižší hustotu vzduchu. V Brazílii to bude jen 10 %, což je mnohem jednoduší na ukočírování. Navíc nečekáme žádné drama ohledně kontroly teploty. Není to tolik o přítlaku jako v Monaku nebo v Maďarsku, i tak ale budeme zkoušet řadu nastavení," dodal Nick Chester.