Honda usiluje o získání druhého zákazníka, ale po předčasném ukončení smlouvy se Sauberem nedojde k dohodě ani s Toro Rosso - obě strany se po několika týdnech jednání nedohodly na finančních otázkách.
Toro Rosso má na příští rok smlouvu s Renaultem, takže se z jeho strany nejde o žádnou tragédii. Honda je navíc stále nejhorším ze čtyř současných dodavatelů pohonných jednotek - ať už po stránce výkonu či spolehlivosti.
Nyní japonské automobilce nezbývá než doufat, že se McLaren rozhodne pro pokračování ve vzájemné spolupráci. Ten kvůli nedostatečným pokrokům a špatným výkonům v předchozích sezónách vážně přemýšlí o tom, že přejde k Renaultu.
Pokud by se rozhodl pro ukončení partnerství, zůstala by Honda bez zákazníků a musela by F1 opustit. Čas na konečné rozhodnutí se krátí, inženýři pracující na novém voze potřebují do září vědět, co bude jejich příští monopost pohánět.
Vedení F1 by však o Hondu nerado přišlo a Renault není příliš horlivý pro to, aby rozšířil řady svých zákazníků na čtyři kvůli obavám o dopady na jeho spolehlivost.