Krupiér pořád míchá s balíčkem karet a první sehrávka nové sezóny se odehraje až v Melbourne. Následovat pak bude dalších dvacet partií a zatím není vůbec jasné, které týmy mají schovaná nějaká esa v rukávu.
Papírově je na tom nejlépe Mercedes, jehož nový motor je prý velká raketa. Poslední dobou se ale chlubí i Renault, který dodává pohonné jednotky např. Red Bullu. Dle Hornera má prý stáj rakouského nápojového gigantu šanci Mercedes porazit, tedy v případě, že francouzská automobilka dodá to, co slibuje.
Ferrari je letos ten třetí vzadu, který je po loňském fiasku, kdy Italové hovořili o ambicích na titul a nakonec skončili se značným odstupem na Red Bull třetí, radši zticha. Nyní se ale stáj začíná probírat z hibernace a třeba samotný Vettel nedávno naznačil, že jsou na tom lépe, než si většina lidí myslí.
Podobně to vidí i Jacques Villeneuve: "Styl, jakým jezdí Vettel, přesně odpovídá požadavkům nových monopostů. Krom toho má najeto mnohem více na nových pneumatikách než zbytek pole. A to je jasná výhoda - hlavně na začátku nové sezóny," vyzdvihuje Kanaďan Vettelův potenciál.
Villeneuve také souhlasí s novým konceptem vozů, které mají širší pneumatiky a přední křídla. "Díky bohu, že už jsou u konce dny tříkolek a Formule 1 má znovu pořádná auta. Nové monoposty ale potřebují také pořádné chlapy, ne děcka," zakončil kanadský ex-pilot.