Dán po startu z 15. místa skončil 10. a po dojezdu do cíle vypadal velmi vyčerpaně. "Fyzicky to bylo velmi těžké, v autě jsem neměl žádnou vodu, takže to bylo dost náročné.
Nevím, v čem byl problém. Nejsem si jistý tím, jestli tam nějaké voda byla nebo zda neselhala láhev, tým mi ale rozhodně dluží drink! Ke konci jsem to musel vytlačit z mysli a vypořádat se s tím," popisuje pilot Renaultu své dojmy.
Na Singapur tedy nemá nejlepší vzpomínky. Když zde naposledy v roce 2014 závodil s McLarenem, tak musel být ošetřen kvůli popáleninám. Jako jeden z mála si o víkendové grand prix vystačil bez měkkých pneumatik, což podle něj bylo klíčové, aby mohl v solidním tempu dojet desátý.
"Výborně jsem odstartoval, opravdu jsem to přesně trefil. Po nehodě jsem získal několik pozic. Pak jsem dokázal pečovat o pneumatiky a nakonec jsem se rozhodl pro dvojitý stint na super-měkkých, což bylo náročné rozhodnutí," vrací se Magnussen k volbě strategie.
"Vyvážení auta bylo dobré, takže jsme šli do dvouzastávkové strategie s využitím ultra-měkkých a super-měkkých pneumatik. To opravdu nemělo být možné, ale tým zjistil, že bychom na super-měkkých mohli dva stinty zvládnout, což bylo mega. Původně jsme v závěru plánovali stint na měkkých, protože jsme si mysleli, že by to s dvěma zastávkami měli těsné.
Hodně lidí jeli na tři zastávky a my jsme to dokázali se dvěma - a ty jsme dokonce vylepšili tím, že jsme odjeli dva stinty na super-měkkých. Kdybychom měli o něco vyšší rychlost na rovinkách, možná bychom ke konci mohli zdolat Toro Rosso a Force Indii.
Ale i tak jsem s tím velmi spokojený. Tým o víkendu odvedl skutečně dobrou práci a všichni si to v něm zaslouží," dodává Magnussen na účet Renaultu, jemuž patří v šampionátu se 7 body devátá příčka před Manorem s jediným bodem a Sauberem, který letos ještě neskóroval.