Grosjean si myslí, že současné pneumatiky Pirelli ve Formuli 1 se neopotřebují dostatečně, což dělá závody méně zajímavé, než tomu bývalo dřív. Kvalitnější kaučuk tak snižuje, nebo dokonce vylučuje potřebu managementu pneumatik na některých tratích. Zároveň vyšší kvalita pneumatik nedává tolik možností k předjíždění, a zamezuje tak pilotům používat různé strategie.
"Od posledních dvou, tří let zpátky se hodně změnil styl ježdění. Dřív se dal výsledek ovlivňovat podle toho, jak se opotřebovávaly vaše pneumatiky. Nyní už v opotřebení není takový rozdíl," řekl Grosjean.
"Myslím si, že právě toto tvoří šance na předjetí, protože se hrálo s přilnavostí, a pokud člověk před vámi měl problémy, dávalo vám to výhodu. Nyní jste na tom obvykle stejně jako pilot před vámi, takže pak už výhodu nemáte žádnou. Každý je s pneumatikami obvykle na hranici, takže když se dostanete za jiné auto, už pro vás pneumatiky nejsou žádným přínosem."
Pilot Lotusu taky mluvil o zkušenostech z posledních závodů, zmínil například Austrálii, kdy byl na začátku závodu za Sergiem Perezem.
"Já jsem byl na super měkkých a Perez na měkkých, takže jsem měl lepší přilnavost, ale nemohl jsem ho předjet, protože pokaždé, když jsem se k němu pokusil přiblížit, tak jsem přehřál své pneumatiky a ztratil jsem přilnavost. To je pravděpodobně důvod, proč se můžeme soustředit a zaměřit se na to, jak se pokusit dostat co nejblíž k autu před vámi," zakončil Romain Grosjean.