Zástupci Haas Team F1 jakékoli nařčení z porušování pravidel odmítají. Jde o to, že pokud tým dosud nezávodí, nevztahují se na něj pravidla omezující testování. Přesto jeho činnost v aerodynamickém tunelu Ferrari vyvolala pozornost samotné FIA.
Týmový šéf Günther Steiner však neztrácí klid: "V podstatě jsme neudělali nic jiného, co Force India s Toyotou. Jsme prostě zákazníky v aerodynamickém tunelu Ferrari." Haas nijak neskrývá velice úzké obchodní vztahy s Ferrari, ale pokud jde o nákup dílů od italské stáje, striktně se drží platných předpisů.
Steiner také tvrdí, že tým Haas chystá vlastní podvozek: "Rob Taylor na něm pracuje už od ledna." Práce probíhají v sídle Dallary, nicméně další základnu má Haas v Severní Karolíně a rovněž v Banbury, kde původně působila Marussia F1. Steiner však popírá, že by Dallara pro Haas připravovala šasi: "U Dallary máme jen vlastní kancelář. Prostě je to společnost v rámci jiné společnosti."
Nejsme autoškola
O výběru pilotů pro tým už se také několikrát psalo, šéf Gene Haas tvrdil, že ideální volbou by byl zkušený pilot doplněný nadějným nováčkem. Teď je vše jinak, Steiner má o složení jezdecké dvojice jiné představy: "Chceme dva zkušené piloty. Sice jsme nový tým, ale to neznamená, že budeme autoškolou. Potřebujeme dva ostřílené muže, kteří vědí co a jak."
Německá periodika například favorizují Jeana-Erica Vergne, jenž by měl dostat přednost před testovacím pilotem Ferrari Estebanem Gutiérrezem. Pokud jde o post druhého pilota, jsou s Haasem spojováni Nico Hülkenberg, Felipe Nasr či Romain Grosjean, ačkoliv nikdo o konkrétní nabídce nic neřekl. Šance Alexandera Rossiho a Danicy Patrick se zdají být téměř nulové.