Víkendovou čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans vyhrál jako Nico Hülkenberg jako první aktivní pilot F1 v jeho historii. Alonso se ji původně chtěl také zúčastnit, Honda však byla při podpisu smlouvy s McLarenem proti. Svou láskou k současným vozům vytrvalostní série se však netají.
Auta jsou z pohledu pilota celkem atraktivní, protože mají špičkovou technologii. Jezdíte dvě hodiny v rozmezí tří desetin [na kolo] a máte tři stinty. Moci jezdit se stejným autem dvě hodiny je něco, na co jsme v F1 v posledních několika letech zapomněli," uvádí Alonso pro ESPN.
"Loni jsem si to [jako divák] hodně užil. Atmosféra se zdála být uvolněnější a otevřenější vůči lidem. Jde o obrovský podnik, možná nemá takové následky jako závod Formule 1, ale je větší než kterýkoliv z nich," dodává španělský pilot McLarenu, který po přestupu z Ferrari v letošní sezóně stále čeká na své první body.