DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Vozy v Le Mans jsou atraktivnější než v F1

Fernando Alonso vysvětluje, proč jej více přitahují vozy soutěžící ve vytrvalostních závodech Le Mans spíše než moderní monoposty F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Vozy v Le Mans jsou atraktivnější než v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 15.06.2015 16:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 13 lidí) 15.06.2015 11:14
Gumy je kapitola sama pro sebe, není to uzavřené… »
» toreman (Hlasovalo 12 lidí) 15.06.2015 09:35
A ja za neho dokončím: "ale tam mi nedajú… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 11 lidí) 15.06.2015 09:42
Sledoval jsem to a nedá se to porovnat. FA má… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    sledoval som aj predchadzajuce 6 hodinovky a takmer celu 24ku...je to neskutocne krasna a atraktivna seria. F1 sa k.rvi stale viac a viac. ovela radsej by som pozeral suboje koleso na koleso ked aj bez predbehnutia ako ked uz clovek dopredu vie ze pride rovinka a je vymalovane skor ako ten suboj vobec zacal...k tomu este kadejake predpisy co sa smie a nesmie pocas branenia/predbiehania...zachvilu bude pravidlami popisany cely predbiehaci manever a bude hotovo. musim priznat ze take WEC, V8 supercars ale aj WTCC alebo indy su momentalne na tom atraktivnejsie ako F1...bohuzial...som velky fanusik F1 ale mam otvorene oci

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    No něco na tom je. Auta to jsou krásné, souboje napínavé, gumy naprosto evidentně nikdo moc nešetřil, ikdyž na nich jezdili mnohem delší vzdálenost. Byla radost to sledovat. 04

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      XXX
      Gumy je kapitola sama pro sebe, není to uzavřené pro jednoho dodavatele, pneu mají stálou výkonnost po celý stint, výrobce, který zásobuje několik týmů vyvíjí pneu pro každý tým zvlášť!!! Nikdo si nestěžuje, nikdo neprotestuje, nikdo nebrečí... A to jsme jen u pneumatik - v porovnání s F1 absolutně nepochopitelné, čisté soutěžní prostředí

      + 13 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    XXX
    Sledoval jsem to a nedá se to porovnat. FA má pravdu, WEC je daleko atraktivnější, než F1. BE to žádnými umělými pičundami nezachrání. V nejsilnější kategorii tam jezdí 3 automobilky (úlet Nissanu nepočítám), všechny mají předepsaný hybridní pohon a je to síla. Zkrátka šampionát WEC válcuje F1 na celé čáře.

    + 11 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      XXX
      Taky jsme se díval. Sice jsem prošvihl start, ale jinak jsem se koukal dost pravidelně. Fascinovalo mě, že tam funguje předjíždění bez jakýchkoliv udělátek a přitom auta jezdí dost na hraně.

      + 7 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Tak ono to srovnávat předjíždění není moc fér. Mnohem větší rozdíly mezi auty, krásné dlouhé rovinky..... Ale viděl jsem souboje, kdy se několik kol vozili těsně za sebou a nebyli schopní se předjet (CorvettexAston Martin). 03

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          XXX
          Já nemyslím třeba souboj Porsche 919 x 911. To není souboj, ale míjení pomalejšího vozu, ale u srovnatelných vozů je to jen o síle motoru a schopnosti pilota a ne že někdo v tom zadním autě zmáčkne nějaké udělátko a naráz má o dvacet kilometrů rychlejší auto.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            XXX
            Tak zrovna Corvette a Aston Martin jezdili v jedné třídě a měli souboj přímo o pozici. Jezdili za sebou několik kol bez úspěšného předjetí. A ani na čele to nebylo zrovna snadné. Viděl jsem hodně dlouho jezdit Audi těsně za Porsche neúspěšně snažící ho předjet. Na to jaké jsou v Le Mans nádherné rovinky, jaké v F1 nenajdeš... A to to udělátko k tomu všemu i mají taky. 03
            Ono by se to i dalo udělat, ale nevím, jestli by se mi líbily krychle na kolečkách. To by byl vzdušný pytel, díky kterému by nebylo potřeba DRS ani v Monaku. 12 Ne vážně: musel bys aero vrátit minimálně takových 20 let zpátky. 03

            + 3 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000635

              uzivatel000635

              XXX
              Ano, jezdili za sebou v těsném závěsu, kolo na kolo. Takových soubojů tam bylo nespočítaně ve všech 4 kategoriích. Dechberoucí proplétání se těch nejrychlejších sprinterů mezi stádem pomalejších vozů, dobrá jsou i pravidla pro práci v Pit Lane nebo provoz ve žlutých úsecích atd. Je toho moc, co dělá tento seriál výrazně atraktivnějším, než je celá F1 a není to jen tou tratí. Mně to také připomíná F1 z doby tak před 30 lety.

              + 7 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                XXX
                S tím souhlasím. Hlavně je z toho cítit závodění až na poslední kolo, ikdyž je to závod na celých 24h. Probržďování, ustřelování zadku při akceleraci, souboje kolo na kolo. Prostě snaha zajet každé z těch několika set kol co nejrychleji. Žádné šetření, obavy o stav pneumatik, stav brzd, stav paliva... Je toho hodně, co na tom bylo to krásné. 04

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000242

      uzivatel000242

      XXX
      Mido, myslím, že gumy mají všichni stejné, vyvíjí pouze kvalifikační pneumatiku. Loterer po zkušenosti v F1 také říkal, že to, na čem jezdí F1, není žádná závodní pneumatika, že jediní, kdo vyrábějí závodní gumy, jsou u Michelinu. Je paráda vidět, jak na jedněch gumách ujedou 550 km a jezdí konstantní časy. Ale to není chyba Pirelli v F1, Pirelli jenom plní zadání.

      + 11 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        XXX
        Máš pravdu že Pirelli by to zvládlo taky, ale současná vláda úředníků v F1 si myslí pravý opak.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        XXX
        Tak zrovna třeba Michelin vyrábí pro každý tým pneu "na mirka" 04 , obouvají všechny týmy LMP1, ale každému dodávají speciální gumy jen pro ně. S tím Pirelli máš naprostou pravdu, dodávají to, co si F1 objedná. Z toho je jasně vidět, že se celá F1 dostala do stadia klinické smrti. Bohužel je to tak. A největší podíl na tom má ten senil BE.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • toreman

    toreman

    XXX
    A ja za neho dokončím: "ale tam mi nedajú plat 20-30 mil. €, takže zostanem vo F1 14

    + 12 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama