Společně s ním byli v letadle ředitel marketingové společnosti CSM Zak Brown působící v NASCARu a pilot Alastair Breckon.
"Spal jsem, když mě probudili a řekli, že se vracíme do Le Mans, protože jsme přišli o veškerou komunikaci a měření. Byli neuvěřitelně klidní. Právě jsme se měli dostat nad moře.
Eric Boullier v kabině Cessny před nouzovým přistáním (foto: Zak Brown)
Vypadlo dobíjení baterie a všechno odešlo. Doufali jsme, že nevynechá motor. Museli jsme klesnout, aby Eric zavolal do Le Mans svým mobilem a oni mohli připravit hasiče a uzavřít letiště," popisuje pro Motorsport okamžiky hrůzy Brown.
"Myslím, že při horší viditelnosti by to bylo opravdu těžké, protože tehdy letíte pouze podle přístrojů, ale naštěstí byl slunečný a jasný den. Jediný další problém představovaly klapky, protože jsou řízené elektronikou, takže při přistání nemůžete použít brzdy. Naštěstí je letadlo tak malé a lehké, že nepotřebovalo dlouhou přistávací plochu.
Hasiči následují Cessnu po dosednutí (foto: Zak Brown)
Pilot by skvělý. Tohle se mu za 30 let létání ještě nestalo, takže šlo pro něj o novou věc. Hasiči přijeli a jeli za námi, ale všechno bylo v pořádku," dodává Brown, který se s Boullierem dostal do Británie ještě v týž den letadlem jiného kamaráda.
Vše naštěstí dobře dopadlo, hasiči jen kontrolují situaci (foto: Zak Brown)