Liberty Media jakožto nový vlastník komerčních práv Formule 1 chystá do budoucna rozsáhlé změny (nejen v oblasti technických regulí), díky kterým by k obrazovkám chtěli přilákat více diváků a oslovit mladší generaci, a to hlavně cestou digitalizace. Tyto změny se projevují již dnes - například uvolněnějšími podmínkami pro využívání sociálních sítí ze strany týmů a pilotů v prostorách padoku.
Další změnou by pak měl být formát představování samotných monopostů pro danou sezónu. V současné době je vše v režii týmů. Některé stáje ukazují své vozy až na předsezónních testech, jiné zase pořádají živé tiskové konference a někdo naopak vozy představuje jen formou živého streamu.
To by ale dle magazínu Auto Moto und Sport nemělo platit pro rok 2018, kdy by společnost Liberty Media měla pořádat několikadenní událost. Tam by týmy jednotlivě představily své monoposty a celá akce by měla být otevřená i pro širokou veřejnost. Fandové by tak naživo mohli omrknout nové mašiny a potkat se i s piloty.