Red Bull a Toro Rosso pohání motory Renault a obě stáje postihují stejné problémy. Sainz po kvalifikaci prohlásil, že pohonná jednotka je největší slabinou při soubojích s Lotusy, které přešly na motory Mercedes.
"Nechci kritizovat a říkat toho v tomto prvním závodě příliš, protože očividně zbývá spousta závodu, kdy se můžeme zlepšit. Momentálně bych ale řekl, že náš největší deficit ve srovnání s Lotusem spočívá v rychlosti. V zatáčkách jsme mnohem lepší, ale na rovinkách mnohem horší než oni. Ovladatelnost je samozřejmě stále tou největší starostí týmu," řekl Sainz.
Když se poskládají dohromady vlastnosti francouzského motoru, má to na vůz RB11 větší negativní vliv než na STR10. Horner tím vysvětluje to, proč byli jen o málo rychlejší než jejich B-tým. Daniel Ricciardo dokázal v kvalifikaci zajet pouze o 2 desetiny sekundy rychlejší kolo než Sainz: "Oni se trápí stejně, jen to má na naše auto nakonec dramatičtější dopad."
Max Verstappen kvůli problému s motorem Renault do cíle nedojel (foto: Scuderia Toro Rosso)
Výkony nováčků u Toro Rosso při jejich debutu ale dokázal ocenit. "Myslím, že oba jeli skutečně dobře. Oba vypadali jako veteráni," chválí šéf Red Bullu Sainze, který získal dva body za deváté místo, i Verstappena, jenž by s největší pravděpodobností dojel ještě lépe, nebýt problému s motorem a nuceného odstavení vozu mimo trať.