DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso trápí ovladatelnost Renaultu stejně jako Red Bull, na rovinkách ztrácí i na Lotus
Na slabé stránky pohonné jednotky Renault doplácí podle šéfa týmu Christiana Hornera spíše Red Bull než sesterská stáj Toro Rosso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso trápí ovladatelnost Renaultu stejně jako Red Bull, na rovinkách ztrácí i na Lotus
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000968
(Hlasovalo 10 lidí)
24.03.2015 12:37
... myslím, že to, čo si napísal je hlúposť...
… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:12 24.03.2015 194.160.178.XXXVšak ale na to mohli prísť ihneď,... ...už v tréningu, lebo je to zapríčinené zlou reguláciou, kde na rovinke preto nedosahujú to, čo by dosiahnuť mali, lebo vyrábajú v MGU-H veľa energie a tak dusia motor 1,6 V6 Turbo, ktorý sa nedá vytočiť tam, kde to požadujú piloti. Treba len zmeniť niektoré veci v SW, aby sa to upravilo k spokojnosti jazdcov v spolupráci s Renaulom, ktorého sofrweroví špecialisti, by to mali vedieť spraviť ľavou zadnou počas víkendu a ja sa len čudujem, že takú základnú vec nevedeli odstrániť úplne operatívne do začiatku nielen kvalifikácie, ale aj závodu, lebo v kvalifikácii mohli byť na tom lepšie a v závode tiež. Veď tieto veci sú základ v každom závode okrem nastavenia a vyváženia, aby všetko perfektne fungovalo. Ale ak na to nik Renalt neupozornil, nemému nik nerozumie. Preto sú si na vine úplne sami.
-
uzivatel000968
12:37 24.03.2015 90.64.69.XXX... myslím, že to, čo si napísal je hlúposť...
... ak by to bolo také triviálne, ako sa nám to tu snažíš prezentovať...tak pri počtoch odborníkov v RENAULTE a RED BULLE...by to bolo už dávno vyriešené... -
Vlasta
21:49 24.03.2015 85.71.89.XXXhele Kapor !!! Kolik jsi toho už na jakémkoliv závodním autě seřídil a operativně upravil ??? Připadá mně , že nemáš ani potuchy o realitě a skutečnostech těchto problémů. Docela se divím že plýtváš svými moudry tady . Proč tě nepotkávám někde na závodech jako inženýra nějakého teamu ??
Jo jo , u PC je to samý odborník a specialista.
-
-
-
-
odin
08:54 24.03.2015 77.240.96.XXXA mediální masáž pokračuje C.Sainz po kvalifikaci VC Austrálie prohlásil, že pohonná jednotka je největší slabinou při boji s Lotusy.
Jako by to nebyla Sainzova první kvalifikace na první závod v životě, jakoby jezdil už loni, že může srovnávat, jak jezdily Lotusy s Renaultem a nyní s Mercedesem.
To jsou zase účelové kecy do médií. Ať nám raději páni od RedBullů a STR řeknou, jak je to s tím jejich agresivním pojetím. Ono totiž platí, čím více se konstruktér pohybuje na (za) hraně, tím s více problémy se musí vypořádávat.
Já udělám také jedno srovnání. STR a RedBull oba týmy měly a mají stejné pohonné jednotky. Loni skončilo Toro Rosso v PK na 7.místě a RBR na 2.místě. Letos si STR drží 7. místo a RBR je 5. Není to náhodou tak, že se RedBulláci zhoršili? Pohonné jednotky mají oba stejné, ale v šasí bude slabina. Proč ale ta mediální masáž a pomluvy Renaultu za vlastní neschopnost?
Pokud někdo z místních chytráků bude mít problém s mým předčasným a nic nevypovídajícím srovnáním, tak ať se nejprve zaměří na vypovídající hodnotu srovnání Sainze juniora.
Závěr: opět účelové kecy, ve snaze vytvářet tlak na Renault, týmy v F1 a FIA s cílem poškodit druhé a získat vlastní výhodu.-
-
-
-
-
-
erdedy
11:02 24.03.2015 195.80.165.XXXCo kurna, ale Mike sa nejak dnes distancuje... (Dufam, ze sa neurazil, ved ma uz pozna za tie roky...)
Mike: ak to tu citas, prijmi moje ospravedlnenie.
To "kym pride Miky", som myslel ako - ze ked nas tu znova "nachytas", tak nas vytahas za tie ušiská... -
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek