"Vedeme rozhovory, velmi detailní a velmi pokročilé, s několika velmi rychlými mladými kluky. Manor v historii vždy přicházel se skvělými jezdeckými talenty na rošt a opravdu se chceme pokusit v tom pokračovat," uvádí sportovní ředitel Graeme Lowdon.
Tým chce v prvních velkých cenách startovat s loňským upraveným vozem, který by vyhovoval současným technickým pravidlům. Nový monopost bude k dispozici až po úvodních zámořských závodech, pravděpodobně kolem poloviny sezóny. Bude také záležet na tom, jak se mu na začátku povede a zda se vleze do kvalifikačního limitu 107 %.
Jedním z již oznámených pilotů je Will Stevens. Dvaatřicetiletý Brit sice stále ještě nemá superlicenci, která by jej opravňovala k závodění ve Formuli 1, to by však neměl být problém, protože loni nastoupil v Abú Zabí s Caterhamem. Kdo ale nastoupí po jeho boku?
"Kolem nás je několik mladých rychlých kluků. My hledáme jezdce se správným temperamentem pro výzvy, kterým bude čelit v malém týmu chystající se na návrat. Nejde o jednoduché rozhodnutí, snad jej ale učiníme velmi brzy," cituje Lowdona Reuters.
Van der Gardemu se nelíbilo to, jak se jej Sauber zbavil, proto tým zažaloval
(foto: Sauber Motorsport AG)
Velká cena Austrálie se jede již příští týden, mnoho času proto nezbývá. Mezi kandidáty na druhou závodní sedačku (Alexander Rossi a Max Chilton to vzdali a podepsali kontrakty jinde) patří Giedo van der Garde, který loni působil jako rezervní pilot Sauberu. Svého bývalého zaměstnavatele však zažaloval kvůli tomu, že při jeho propuštění porušil zákon.
Za švýcarský tým nastoupil do sedmi pátečních tréninků a očekával, že se tento rok stane závodní jezdcem. Sauber si však z finančních důvodů vybral Marcuse Ericssona a Felipeho Nasra a kvůli vazbám na Ferrari angažoval jako svého rezervního pilota Rafaella Marciella. Soudní jednání je naplánováno na příští pondělí, 9. března.