Francouzský dodavatel pohonných jednotek pro týmy Caterham, Lotus, Red Bull a Toro Rosso doufá, že za dva týdny v Německu bude díky testování, které v úterý a ve středu probíhá na okruhu v Silverstone, zase o něco konkurenceschopnější.
"Máme některé zajímavé úpravy k vyzkoušení, včetně poslední vlny softwarových vylepšení. Pokud se budou chovat tak, jak očekáváme, mohli bychom je od Německa začít používat, což by nás mělo dostat více dopředu," popisuje Rémi Taffin, šéf traťových činností společnosti Renault Sport F1.
Výsledky Velké ceny Británie, v níž Daniel Ricciardo skončil třetí a Sebastian Vettel z Red Bull pátý, přičemž bodovaly i oba vozy Toro Rosso, Renault uspokojily.
"Po problémech, které jsme měli v Austrálii, a obtížném začátku víkendu, je pro nás pódium a čtyři bodované pozice z desíti více než přijatelným výsledkem. Jasně vidíme, že nejrychlejší vozy jsou stále o něco před námi, ale konkurence za námi velmi tvrdě bojuje a dostat se na pódium není jednoduchým úkolem," pokračuje Taffin.
Šestiválcový motor s vnitřním spalováním, jedna z nejdůležitějších součástí letošních
složitých pohonných jednotek (foto: Renault Sport F1)
"Byli jsme schopni pracovat s Red Bullem na optimalizaci naši současné konfigurace a dali jsme jim výkon pro to, aby mohli bojovat a předjíždět. Přirozeně potřebujeme v každém závodě dosahovat více než třetí místo, ale při současné konfiguraci a na dráze, která klade takové důrazy na výkon, je pódium maximum, ve které jsme mohli doufat," dodává zástupce Renaultu.