DISKUZE K ČLÁNKU Renault doufá, že bude po "zajímavých úpravách" Mercedesu opět blíže
Renault během dvoudenního testu v Silverstone zkouší "zajímavé úpravy," které by jej měli posunout blíže Mercedesu, jehož pohonné jednotky jsou pro ostatní výrobce motorů v současné době měřítkem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault doufá, že bude po "zajímavých úpravách" Mercedesu opět blíže
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
jon
23:25 08.07.2014 109.81.208.XXXTak jestli ten motor zkoušejí v nějakém silničním autě, tak k tomu asi media nezvou. A jestli pouze ve fabrice, tak asi není na místě ukazovat svaly, než přijedou na první poměřování sil. :) Ale vzhledem k historii Hondy, věřím, že v Mugenu se pochlapí a nebude to pak jen o babích kecech jako u kosočtverců. :))
-
jon
15:23 08.07.2014 109.81.208.XXXAsi se mi jen zdalo, ale RB jel v technickych pasazich daleko lepe nez Williams. Ale co se tyka akcelerace a maximalni rychlosti, tam byl Botras o parnik jinde. :)) Tak si tak rikam, kde se jim to tak blizili, protoze dokud byl Rosberg na trati, RB byl o cca 1,5s na kolo pomalejsi Mercedesu. :)-
anonym
15:58 08.07.2014 88.101.0.XXXTo se ti nezdálo, to je fakt - technické pasáže jsou hlavně o přítlaku a tam je jednoznačně RB nejlepší, to ho ale naopak brzdí v rychlých úsecích, kde nedokáže dosáhnout takových rychlostí, jako W, je to vždy něco za něco. RB je z celého startovního pole nejlepší v aeropřítlaku, W má nejnižší odpor vzduchu a M je kompletně nejvyváženější-
jon
23:23 08.07.2014 109.81.208.XXXPřesně tak. :) Je pravda, že RB svým přítlakem také trochu bere na maximálce, ale ta zase tak zlá nebyla. Trakci má RB taky brutální, však to bylo v souboji s Alonsem vidět skoro každou zatáčku. Asi se nemusíme přít o tom, že Alonso předvedl jeden ze svých nejlepších závodů, když nebudu brát v potaz výslednou pozici. Ale s daným materiálem, penalizaci a tlakem, který na něj Vettel vyvíjel, smekám. Až mi to připomnělo Bahrajn a Španělsko v podání Mercedesů. :-) Mercedes je kapitola sama pro sebe. Mě přišlo až směšné, jak Lewis jel v úsporném režimu, pro sychr mu dali ještě další sadu gum, i když do té doby jezdil pořád špičkové časy, sic už ne o 2s rychlejší než zbytek pole. Tak nějak si říkám, že letos mají něco, jako měl RB (foukané difuzory, flexi přední křídlo ...) v minulých letech a ostatní stále nemohou přijít na to, co to je. Protože RB jim konkuruje akorát rychlostí v apexu. Čímž se dostáváme k tomu, že aerodynamicky jsou si ty vozy téměř rovné a rozdíl může dělat trakce a výkon, což je záležitost motoru - a to bylo v SIlverstone 2s na kolo, dokud jeli Mercedesy na plno. Když to porovnám s Melbourne, tak tam moc veliký rozdíl nevidím. Respektive Renault možná zmenšil ztrátu na motor Mercedesu v Melbourne, ale AMG očividně také nespí na vavřínech a zlepšuje, co může. A očividně ve stejném tempu. :)
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek