DISKUZE K ČLÁNKU Renault doufá, že bude po "zajímavých úpravách" Mercedesu opět blíže

Renault během dvoudenního testu v Silverstone zkouší "zajímavé úpravy," které by jej měli posunout blíže Mercedesu, jehož pohonné jednotky jsou pro ostatní výrobce motorů v současné době měřítkem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault doufá, že bude po "zajímavých úpravách" Mercedesu opět blíže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 10.07.2014 10:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2014 23:23
Přesně tak. :) Je pravda, že RB svým přítlakem… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 08.07.2014 15:23
Asi se mi jen zdalo, ale RB jel v technickych … »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 08.07.2014 23:25
Tak jestli ten motor zkoušejí v nějakém… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Ak je s tým Red bull spokojný,.. ...my proti tomu nič nemáme. 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Doufat může Doufat může no :D

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kall Ell

    80.90.131.XXX
    McLaren Docela by me zajímalo, jak na tom je Honda, nějak o ní není slyšet.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Nevšiml jsem si, že by někde testovala nebo pozvala zástupce médií, aby si detailně prohlédli, jak probíhá vývoj nového motoru.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      109.81.208.XXX
      Tak jestli ten motor zkoušejí v nějakém silničním autě, tak k tomu asi media nezvou. A jestli pouze ve fabrice, tak asi není na místě ukazovat svaly, než přijedou na první poměřování sil. :) Ale vzhledem k historii Hondy, věřím, že v Mugenu se pochlapí a nebude to pak jen o babích kecech jako u kosočtverců. :))

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    109.81.208.XXX
    Asi se mi jen zdalo, ale RB jel v technickych pasazich daleko lepe nez Williams. Ale co se tyka akcelerace a maximalni rychlosti, tam byl Botras o parnik jinde. :)) Tak si tak rikam, kde se jim to tak blizili, protoze dokud byl Rosberg na trati, RB byl o cca 1,5s na kolo pomalejsi Mercedesu. :)

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.101.0.XXX
      To se ti nezdálo, to je fakt - technické pasáže jsou hlavně o přítlaku a tam je jednoznačně RB nejlepší, to ho ale naopak brzdí v rychlých úsecích, kde nedokáže dosáhnout takových rychlostí, jako W, je to vždy něco za něco. RB je z celého startovního pole nejlepší v aeropřítlaku, W má nejnižší odpor vzduchu a M je kompletně nejvyváženější

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mida

        88.101.0.XXX
        omlouvám se, to jsem byl já 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        109.81.208.XXX
        Přesně tak. :) Je pravda, že RB svým přítlakem také trochu bere na maximálce, ale ta zase tak zlá nebyla. Trakci má RB taky brutální, však to bylo v souboji s Alonsem vidět skoro každou zatáčku. Asi se nemusíme přít o tom, že Alonso předvedl jeden ze svých nejlepších závodů, když nebudu brát v potaz výslednou pozici. Ale s daným materiálem, penalizaci a tlakem, který na něj Vettel vyvíjel, smekám. Až mi to připomnělo Bahrajn a Španělsko v podání Mercedesů. :-) Mercedes je kapitola sama pro sebe. Mě přišlo až směšné, jak Lewis jel v úsporném režimu, pro sychr mu dali ještě další sadu gum, i když do té doby jezdil pořád špičkové časy, sic už ne o 2s rychlejší než zbytek pole. Tak nějak si říkám, že letos mají něco, jako měl RB (foukané difuzory, flexi přední křídlo ...) v minulých letech a ostatní stále nemohou přijít na to, co to je. Protože RB jim konkuruje akorát rychlostí v apexu. Čímž se dostáváme k tomu, že aerodynamicky jsou si ty vozy téměř rovné a rozdíl může dělat trakce a výkon, což je záležitost motoru - a to bylo v SIlverstone 2s na kolo, dokud jeli Mercedesy na plno. Když to porovnám s Melbourne, tak tam moc veliký rozdíl nevidím. Respektive Renault možná zmenšil ztrátu na motor Mercedesu v Melbourne, ale AMG očividně také nespí na vavřínech a zlepšuje, co může. A očividně ve stejném tempu. :)

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Renault dělá úpravy na softwaru motoru a Red Bull je poslední11

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama