Žádné další detaily nebyly uveřejněny, více bychom se měli dozvědět až po datu k podání přihlášek. FIA jen prohlásila, že akcepovala vstup týmu Haas a "zvažuje udělení licence i týmu Forza Rossa". Dá se tedy předpokládat, že je stále šance, že přibyde i druhý nový tým.
Identita Forza Rossa nebyla dále upřesněna, má se však za to, že je to tým podporovaný rumunskou vládou. Také nevíme, proč Haas už licenci dostal, zatímco Forza Rossa je pořád ve stádiu zvažování.
Prohlášení dále říká, že týmy souhlasily, že budou dále pracovat na redukci svých nákladů. To je zvláštní, protože v Bahrajnu Todt řekl: "Mám za to, že všechny týmy, které jsou členy strategické skupiny, jsou proti zavedení rozpočtových stropů." Také Force India si během týdne postěžovala na situaci - více zde. Všechny týmy by na toto téma měly jednat na setkání, které se uskuteční 1. května.
Nové týmy jsme naposledy registrovali v roce 2010
FIA to sice ve svém prohlášení nezmiňuje, ale oznámila to již dříve. Nemělo by se však hovořit pouze o rozpočtových stropech, projednávat by se měla také Strategická skupina, ve které malé týmy nemají zastoupení, což se jim pochopitelně nelíbí. V prohlášení FIA se dále píše, že hlasitost motorů je v průběhu zkoumání - psali jsme zde.