Jsou letos auta mnohem pomalejší? Podle Räikkönena je nemá cenu srovnávat

Petr Hlawiczka, 29. ledna 2014, 06:30 Google+

S novým Ferrari F14 T včera na dráze v Jerezu debutoval Kimi Räikkönen, jenž se pak večer podělil o své jízdní dojmy.

Počet komentářů:  16 komentářů (Poslední 29.01. 12:30) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Fin včera v Jerezu předvedl nejrychlejší kolo a zároveň ujel největší vzdálenost ze všech: 31 kol. Týmy se seznamovaly s novou technikou a novými pohonnými jednotkami, některé zvládly pouze jedno kol a McLarenu svůj monopost na dráhu nedokázal vypravit vůbec.

"Největší výzvou je nyní zajistit, aby vše fungovalo. Nová auta jsou mnohem složitější než ta předchozí a existují tisíce detailů, které mohou práci zpomalit. Toto [úterní] dopoledne bychom byli rádi bývali ujeli o něco více kol, ale odpoledne si myslím, že jsme odvedli dobrou práci," uznává Räikkönen.

"Z jízdního hlediska jsem necítil žádný úžasný rozdíl, ačkoliv na takové názory je stále příliš brzy. Celkově můžeme uvést, že šlo o dobrý začátek. Máme solidní základ, na kterém můžeme v následujících dnech pracovat. Časy z tohoto testu nic neznamenají, rozumět tomu začneme až v Bahrajnu."

raikkonen
Kimi Räikkönen při svém debutu s novým Ferrari F14 T (foto: Scuderia Ferrari)

Otázka, zda jsou letošní vozy F1 mnohem pomalejší než v minulých letech, ho vůbec nevzrušila. Svým nejlepším časem zaostal za loňským rekordem prvního dne o více než 9 sekund a tři sekundy za loňským rekordem vozů GP2. "Auta že jsou mnohem pomalejší? Nemá to cenu srovnávat s minulostí, protože je všechno úplně jiné," dodal Räikkönen.

Vytisknout

Diskuze: Jsou letos auta mnohem pomalejší? Podle Räikkönena je nemá cenu srovnávat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 29.01.2014 12:30 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 16 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

Proč je Hamilton přes havárii s prvním dnem testů spokojený

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  6. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud