V Abú Zabí budou při západu slunce a poklesu teplot týmy závodit na měkkých (žluté označení) a středně-tvrdých pneumatikách (bílé). Podle italského dodavatele tato kombinace nejlépe vyhovuje vlastnostem trati Jas Marina - měkká guma funguje ideálně od 105 do 125 °C, středně-tvrdá od 90 do 115 °C.
Do Austinu dodá středně-tvrdé a tvrdé (oranžové označení) pneumatiky, tedy to nejtvrdší ze svého portfolia. Na rychlé trati s velkým převýšením jimi prochází vysoké množství energie, pracovní rozpětí tvrdé směsi se nachází mezi 105 - 135 °C.
V Brazílii se na konci sezóny, kdy již o titulu bude zřejmě rozhodnuto, setkáme se stejnou kombinací: se středně-tvrdou a s tvrdou směsí. Pirelli se v závěru sezóny drží spíše při zemi a konzervativní volbou sází na jistotu.
Pirelli pro 19 závodů sezóny 2013 tedy pouze pětkrát nominovalo super-měkkou a měkkou směs, nejčastěji volilo středně-tvrdou (osmnáctkrát) a tvrdou směs (desetkrát). Přehled všech dříve alokovaných směsí: