Oba piloti Lotusu skončili v Koreji na pódiu, když cílem projeli necelých pět sekund po vítězném Sebastianovi Vettelovi s Red Bullem. Tým z Enstone tam poprvé do závodu nasadil šasi s delším rozvorem, které Kimi Räikkönen otestoval již během pátečních tréninků v Monze.
Lotus E21 patří k těm nejšetrnějším vozům k pneumatikám vůbec a jeho prodloužená verze si tuto vlastnost uchovala - i při delších stintech neměl ani jeden z jezdců problémy zajíždět konkurenceschopné časy.
"Vypadá to, že jsme si dokázali podržet vlastnost vozu - šetrnost k pneumatikám. Při vývoji vozu s odlišným rozvorem je obtížné to, že se musíte naučit při nastavování reagovat na odlišné stavy ovladatelnosti," popisuje Boullier.
"Vůz s dlouhým rozvorem nám přinesl několik neznámých, takže jsme spokojeni s tím, že jsme odvedli dobrou práci. V pátek jsme se trochu trápili s vyvážením, ale v sobotu to bylo dobré, a při závodu rozhodně skvělé," dodává spokojený šéf Lotusu.
V Koreji dokázal stáhnout náskok na Mercedes a Ferrari před sebou a Boullier věří, že by se ve zbývajících pěti závodech mohli dostat na druhé místo, se kterým v šampionátu konstruktérů souvisí mnohem vyšší finanční prémie.
Lotusy projíždějí cílem Velké ceny Koreje 2013 na druhém a třetím místě (foto: Lotus F1 Team)
"Tentokrát se na to chci dívat z krátkodobého pohledu a postupovat závod od závodu. Pokud bychom dosahovali takových dobrých výsledků v každém závodě, čehož bychom normálně měli být schopni, pak se znovu dostaneme do boje o šampionát," věří Boullier.