I když se italský dodavatel pneumatik snaží po soukromém testu s Mercedesem a závodu v Silverstone vyřešit svou situaci pro vývoj pneumatik, stále musí testovat pouze s Renaultem R30 z roku 2010.
Novější techniku získat nemůže, protože se týmy bojí o to, aby někdo ze soupeřů nezískal neférovou výhodu. "To se musí změnit. Musíme některé věci dělat jinak," zlobí se Hembery. "Můžete dělat spoustu věcí na simulátoru. Ale ani zde nemůžu využívat jen jeden simulátor, protože budu nařčen z toho, že straním jednomu týmu na úkor druhého."
"Paranoia je velká, protože velká je i úroveň soutěživosti, v určitém bodě se s tím ale musí přestat, abychom mohli dělat svou práci. Nemáme zájem pomoci jednomu týmu na úkor ostatních, jen se snažíme dělat svou práci. Je nám jedno, jestli budeme po jednom testovat s pěti týmy," pokračuje sportovní ředitel Pirelli.
Nevyhnul se ani otázce kontroverzního testu s Mercedesem. Ukázal jim, jak je testování s aktuální technikou důležité: "Zní to hrozně, když to řeknu, ale nejlepší test pneumatik, který jsme za poslední tři roky absolvovali, byl ten s Mercedesem v Barceloně."
Pirelli tento týden testuje v Paul Ricard, ovšem stále s tři roky starým Renaultem R30 (foto: Pirelli)
"Pokud se na to dívám sobecky z našeho pohledu, šlo o ten nejlepší test, kterého jsme se účastnili. Měli jsme silná auta, silné jezdce, pracovali profesionálně a poskytli nám přesně to, co jsme chtěli," připouští Hembery.
Pirelli tento týden od úterý do čtvrtku testuje s Renaultem R30 na okruhu Paul Ricard ve Francii, za volant usedl opět Jaime Alguersuari, kterého za volantem čeká 5000 km za. Příští týden se týmy sejdou ke společnému testu mladých pilotů v Silverstone, kde budou pneumatiky moci testovat i závodní piloti.