Todt: To, že je polovina jezdců platících, není normální

iM2, 11. dubna 2013, 12:21 Google+

Ani ne před měsícem to vypadalo, že prezidenta FIA, Jeana Todta, moc možnosti snížení nákladů v F1 nezajímají. Teď přišel s tím, že není správné, že když si mladí jezdci musí platit svoji cestu do F1.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 11.04. 13:19) Napište svůj názor
Todt, Jean

Todt, Jean | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Mnoho týmů na startovním roštu by si přálo, aby FIA zasáhla a nějak omezila náklady na provoz stáje Formule 1. "Není to něco, na čem bychom se všichni shodli," řekl Jean Todt minulý měsíc. "My jsme regulátorem. Pokud nechtějí snížit náklady, tak to tak prostě je. Není naší povinností dělat věci, které týmy nechtějí."

V tomto tvrzení by Todta, který býval dříve šéfem týmu Ferrari, pravděpodobně podpořil Red Bullu. Jeho šéf, Christian Horner, tento týden řekl, že by aktuální dohodu o zdrojích rád viděl roztrhanou. 

Todt ale trvá na svém: "Nikdy jsem nikoho neslyšel, že by byl proti snižování nákladů ve Formuli 1. Jsem si jistý, že pokud bychom udělali rozumný návrh, tak tak by byl každý šťastný," řekl Francouz pro německý Spox. 

"Nepotřebujeme snížit náklady, abychom udrželi každého na lodi. Důležité je najít kompromis. FIA musí dojít ke shodě s držiteli komerčních práv a týmy." Todt také řekl, že 30% snížení nákladů by bylo rozumným cílem. Poukázal také na rostoucí počet platících jezdců. "Není normální, že polovina jezdců musí platit. Formule 1 je vrcholkem motorsportu a myslím, že není správné, že jezdci mus platit tolik peněz jen za to, že tu mohou být."

Vytisknout

Diskuze: Todt: To, že je polovina jezdců platících, není normální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 11.04.2013 13:19 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Podlaha Alfy Romeo

Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

Nové vozy jsou již ve finálních fázích výroby

Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

Max Verstappen během rozhovoru na galavečeru FIA

Verstappen nechce, aby Ricciardo pracoval na nastavení monopostu Red Bulu

Pietro Fittipaldi první den při testech v Bahrajnu

Haas oznámil jméno třetího pilota. Pokračuje nositel slavného jména

Vůz AMR22 v Singapuru

Aston Martin chystá chytré inovace, vůz AMR23 se z 95 % liší. Oceňuje Alonsovu precizní zpětnou vazbu

Lando Norris s McLarenem MCL36 v Mexiku

McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris

Carlos Sainz v závodě v Mexiku

Sainz chce lepší vstup do sezony: Loni jsem měl jiná očekávání, říká

Kubica, Robert

Byl jsem smířený, že mě Kubica u Ferrari nahradí, vzpomíná Massa

Mick Schumacher před závodem ve Francii

Zbavit se Schumachera? Nelogické, vzkazuje Haasu Surer

Sebastian Vettel v Ázerbájdžánu

Windsor o Vettelovi: Když měl ideální vůz, exceloval, když ne, byl průměrný

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Räikkönen, Kimi

Räikkönen: Plány na příští rok jsou otevřené

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Aston Martin chystá chytré inovace, vůz AMR23 se z 95 % liší. Oceňuje Alonsovu precizní zpětnou vazbu

  2. Byl jsem smířený, že mě Kubica u Ferrari nahradí, vzpomíná Massa

  3. Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

  4. Haas oznámil jméno třetího pilota. Pokračuje nositel slavného jména

  5. McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris

  6. Sainz chce lepší vstup do sezony: Loni jsem měl jiná očekávání, říká

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud