Okamžitě po závodě se objevila celá řada spekulací, že smlouva australského pilota již po sezoně nebude obnovena a na jeho místo poskočí jeden z dvojice mladíků z Toro Roso, čí případně někdo jiný. Co by v takovém případě bylo s 36letým Webberem?
Podle Motor-Total.com obdržel australský pilot nabídku od německého výrobce sportovních vozů Porsche. Tato Stuttgartská automobilka totiž v současné době vyvíjí vlastní prototyp třídy LMP1, se kterým by se roku 2014 ráda zúčastnila slavného 24 hodinového závodu v Le Mans, jakožto jednoho z podniků mistrovství světa vytrvalostních závodů (WEC).
Porsche má v současnosti 10 stabilních továrních pilotů, ovšem pouze Timo Bernhard a Romain Dumas mají jisté zkušenosti s pilotováním těch nejrychlejších prototypů. Oba totiž v nedávné minulosti hájili barvy sesterského Audi.
Oproti tomu pro Webbera by vytrvalostní závody v rychlých prototypech nebyly žádnou novinkou. Před svým vstupem do F1 v roce 2002 totiž Australan nastupoval ve službách Mercedesu v sérii FIA GT a dvakrát si vyzkoušel i start v Le Mans.
Avšak na svůj poslední start ve slavném francouzském závodě dozajista nebude rád vzpomínat. Psal se tehdy rok 1999 a Mercedes na okruh Circuit de la Sarthe přivezl nový model CLR, který (jak se později ukázalo) měl vážné aerodynamické nedostatky.
V kvalifikaci se totiž auto i s Webber za volantem při rychlosti přes 300 km/h nadzvedlo a doslova vzlétlo. Ve vzduchu se pak ještě několikrát otočilo a skončilo mimo trať. Webber vyvázl nezraněn.
Ovšem poté, co při zahřívací jízdě zažil ještě jeden podobný incident, odmítl Australan tento vůz dále řídit. A po další totožné nehodě, kterou v závodě předvedl Peter Dumbreck v sesterském voze, se Mercedes rozhodl všechny zbylé vozy z bezpečnostních důvodů stáhnout.
Mezi Vettelem a Webberem to skřípe čím dál víc (foto: Red Bull Racing)
Pokud by se Webber přenesl přes tuto hořkou zkušenost a skutečně usedl do kokpitu nového prototypu Porsche, mohl by zde narazit i na starého známého. Dalším pilotem v hledáčku německé automobilky je totiž Nick Heidfeld, v současnosti působící v týmu Rebellion v LMP1, který s Australanem působil u Williamsu v roce 2005.