Scénář je to zajímavý a prozatím ho nikdo nepopřel, ale ani nepotvrdil. Když se na tuto informaci zahledíme podrobněji, ke které straně se budeme klonit? Lze rozhodně konstatovat, že by Red Bull mohl svůj tým odprodat, protože za poslední desetiletí díky svým vítězstvím a mistrovským titulům dosáhl patřičné a předpokládané marketingové cíle, proto by nemusel dále vynakládat značné prostředky na provoz týmu F1 - lépeřečeno dvou. Jeho role by se mohla přetransformovat do role hlavního sponzora skupiny Porsche a z tohoto spojení nadále těžit, ovšem aniž by bylo nutné vynakládat již zmíněné (a značné) sumy.
Dohady a prognózy se nadále rozvíjejí, takže podle nich by měl být šéfem týmu i nadále Christian Horner, sídlo nového týmu by se nemělo měnit a technická skupina by pokračovala pod vedení Adriana Neweye. Prostě by došlo ke změně vlastníka s tím, že by disponoval motory jedné z nejprestižnějších značek na světě. Co se týče komunikačního spojení, tak by model Weissach a Milton Keynes fungoval podobně jako Enstone a Viry-Châtillon v případě Renaultu.
Z podobného vývoje by bezesporu měli obrovskou radost noví vlastníci F1. Porsche s plnohodnotným týmem F1 na palubě Liberty Media by bezesporu zvýšilo prestiž této sportovní kategorie. V předchozích článcích už jsme několikrát uváděli, že s vlastním vozem se značka Porsche prezentovala v F1 v první polovině 60. let a vyhrála jednu Grand Prix.
Pro Red Bull by to byl i návrat k boji o titul, protože se dá předpokládat, že Porsche po mnoha úspěších v jiných kategoriích bude chtít vzít také F1 útokem - zvláště po posledním nepovedeném pokusu s vlastním motorem spojeném s týmem Arrows v roce 1991. Mark Webber, bývalý pilot Red Bullu, později i člen týmu Porsche ve vytrvalostních závodech, už dříve spolupracoval s Hornerem v juniorském týmu, jeho osoba je dávána do souvislosti s pozicí jakéhosi styčného důstojníka mezi oběma společnostmi.
Kontakty s Red Bullem mají i Neel Jani a Brendon Hartley, první z nich byl dokonce v roce 2006 angažován jako náhradní pilot u Toro Rosso. Na druhou stranu, současný poradce Red Bullu dr. Helmut Marko má ve svém kariérním deníku zapsáno vítězství v Le Mans 1971, kdy společně s Holanďanem Gijs van Lennepem tento závod vyhráli. Reprezentovali tým Martini Racing Team a k dispozici měli Porsche 917K s dvanáctiválcem o objemu 4,9 litru.